Csúszik a Szeged-Szabadka tram-train megvalósítása

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Egyetlen ajánlat sem érkezett, így eredménytelen lett a Szeged-Szabadka tram-train rendszer magyar szakaszának kiépítéséhez szükséges tervezésre kiírt tender – közölte az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) az uniós közbeszerzési közlönyben.

A 13 kilométer hosszú vasúti pálya engedélyezési tervére, még június elején írták ki a tendert.

A feladat részei többek között a következők:

  • a kapcsolódó közúti tervek elkészítése,
  • az összes nagy- és kis műtárgy komplex engedélyezési terveinek elkészítése,
  • forgalmi üzemi vizsgálat, valós idejű számítógépes vasútüzemi szimuláció elvégzése,
  • 3,5 kilométer új vasúti pálya Szeged belterületén (ebből 1,8 kilométer egyvágányú), felsővezeték létesítéssel,
  • az új pályaszakaszon 2 új megállóhely és 1 hurokvégállomás kialakítása,
  • 2,1 kilométer meglévő villamosvonal rekonstrukciója a meglévő felsővezeték-rendszer korszerűsítésével együtt és ezen belül 1,1 kilométer kétvágányúsítása,
  • 8 átépülő megállóhely a meglévő villamosvonalon.

A Szeged-Szabadka tram-train projekttel kapcsolatos cikkünket IDE KATTINTVA tudja elolvasni.

Kiemelt kép: trenecon.hu

Előző sztori

Szeged ismét megmutatta, hogyan kell zárni a nyarat!

Következő sztori

Kipróbáltuk az LG Velvet 4G mobilt