/

Magda Dániel: Mi egy szélesebb rendezvény palettával biztosítjuk az emberek számára a szórakozás és kikapcsolódás lehetőségét

Cikkünk frissítése óta eltelt 6 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A járvány első két hulláma közt, a rendezvényszervezés átmeneti világában tűnt fel az Iventer Rendezvény- és Marketingügynökség, hogy átemelhessék a korábban megszokott közösségi élményeket olyan formában, ahogy a pandémia éppen engedi. Az interjúnkban megszólaltatott Magda Dániel, a brand társtulajdonosa reméli, hogy ez nem csupán átmenet lesz a jövőben.

– Pontosan mikor alakult az Iventer?

Az Iventer maga mint brand és elképzelés 2019-ben alapult, eredetileg egy fő, Sehapovic Iván személyében, későbbiekben csatlakoztunk hozzá még ketten mint brand társtulajdonosok, Bozó Tamással. A járvány első hulláma előtt is munkálkodtunk, azonban csak az ez utáni időszakban kezdtünk el igazán nagy hangsúlyt fektetni a külső kommunikációra és marketingre. Menet közben természetesen megmaradt főáramban a rendezvényszervezés, jelenleg is nagyon várjuk az újra nyitást.

– Kik a csapattagok?

Jelenleg hat főből áll csapatunk, akikre nagyon büszke vagyok, hiszen ilyen nehéz pandémiás időszakban is megmaradt a lelkes, kitartó csapatszellem és a lelkiismeretes, szorgalmas munkamorál.

Örömmel tölt el, hogy egy-egy nehezebb akadály után is nyugodtan dőlhetek hátra a nap végén, mert tudom, hogy biztos szaktudással és hozzáértéssel rendelkező csapatunk minden nap jól teljesít!

Csapatunkban mindenki megtalálta a helyét. Iván alapítóként továbbra is a csapat oszlopos tagja, mint programmenedzser és rendezvényszervező. Bozó Tamás a munkaügyi feladatokat látja el és mellette rendezvényszervezőként tevékenykedik ő is. Én az Iventer reklámügynökségi oldalát viszem az ügyviteli feladatok mellett. Nagyobb kérdésekről demokratikusan, közösen döntünk.

– A portfóliójuk alapján főleg a kisebb vendéglátóhelyek, romkocsmák stb. számára szerveznek eseményeket, amire korábban nem volt igény vagy ezek a kisebb helyek maguk is megoldották a szervezkedést. A pandémia szülte ezt a helyzetet?

Mivel a vírushelyzet miatt kialakult korlátozások nagyban befolyásolták, hogy milyen rendezvényeket szervezhettünk, így igen, nyitottunk a kisebb, kocsmai és kulturális rendezvények felé az elmúlt időszakban még erőteljesebben. Legtöbben megoldották maguknak a szervezkedést, azonban mivel ez is egy külön szakmának számít és időigényes munkával, szervezkedéssel jár, így sokan nyitottak a közös munkára.

A lezárásokkal változtak az emberek igényei is. Szórakozóhelyeket és klubokat nem tudnak látogatni, így mi máshogy szeretnénk megadni az embereknek a kikapcsolódás és szórakozás lehetőségét. Itt lehet szó bármilyen kisebb vendéglátóhelyi rendezvényről.

– Mennyire partner az önkormányzat és úgy egyáltalán a politika?

Cégek mellett kisebb szervezetekkel is működünk együtt, mint például a Slam Poetry Szeged. Az önkormányzattal még nem dolgoztunk együtt, de nyitottak vagyunk mindenki felé és szívesen leülünk bárkivel átbeszélni, hogy hogyan is tudnánk közösen dolgozni egy-egy projekten, politikamentesen.

– Továbbra is kifejezetten ezekkel a kisvendéglátóhelyekkel, kisebb, már-már underground szervezkedésekkel akarnak együtt működni (akár egyfajta küldetéstudatból), vagy azért ennél nagyobb terveik vannak?

Mindenképpen meg szeretnénk tartani továbbra is ezt az irányt, hiszen amellett, hogy szeretjük is csinálni, szívügyünknek tartjuk a szegedi kulturális és szórakoztatóipar építését! Természetesen mindezek mellett más tervek is vannak távlatban, marketing és rendezvény téren is.

Előző sztori

Lezárták az újszegedi toronyház parkolóját. De miért, amikor nem is újítják fel???

Következő sztori

Újra megnyitott a Szegedi Dóm Látogatóközpont!