Chatbot segíti az SZTE hallgatóit

Cikkünk frissítése óta eltelt 5 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
Órarend chatbotot fejlesztettek ki a RoboRobo munkatársai, melynek használata pofon egyszerű és nagyban megkönnyíti az egyetemi polgárok mindennapjait.

Az applikáció nélkül elérhető chatbot használatához mindössze a Neptun-kódunk megadására van szükség, onnantól kezdve pedig egy sor hasznos funkcióval gazdagodunk:

  • A bot felhasználóbarát, az óratípusokat és a vizsgákat különböző színnel jelöli
  • Megmutatja a hallgató számára az óra nevét és típusát, a tantermet és az oktatót
  • Útvonaltervezéssel térképen mutatja meg a hallgató számára a legrövidebb utat az óra helyszínéhez
  • A kreditszámot, a vizsgákat és azok típusát is megmutatja.

A botot fejlesztő RoboRobo munkatársai mind az SZTE egykori diákjai, akik több mint 50 hallgatóval tesztelték a fejlesztést.

Szakál Péter, a Szegedi Tudományegyetem oktatási igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban hangsúlyozta, az egyetem elkötelezett a hallgatói elégedettség növelése érdekében, és ehhez nagyban hozzájárulhat a hallgatók segítése az adminisztratív feladatokban való eligazodásban is.

Előző sztori

Zöld utat kaptak az idei ballagások!

Következő sztori

Idén nyáron sem fogunk unatkozni a Füvészkertben!