Egyetem

Chatbot segíti az SZTE hallgatóit

Chatbot segíti az SZTE hallgatóit

2021. május 18., kedd
Chatbot segíti az SZTE hallgatóit

Az applikáció nélkül elérhető chatbot használatához mindössze a Neptun-kódunk megadására van szükség, onnantól kezdve pedig egy sor hasznos funkcióval gazdagodunk:

  • A bot felhasználóbarát, az óratípusokat és a vizsgákat különböző színnel jelöli
  • Megmutatja a hallgató számára az óra nevét és típusát, a tantermet és az oktatót
  • Útvonaltervezéssel térképen mutatja meg a hallgató számára a legrövidebb utat az óra helyszínéhez
  • A kreditszámot, a vizsgákat és azok típusát is megmutatja.

A botot fejlesztő RoboRobo munkatársai mind az SZTE egykori diákjai, akik több mint 50 hallgatóval tesztelték a fejlesztést.

Szakál Péter, a Szegedi Tudományegyetem oktatási igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban hangsúlyozta, az egyetem elkötelezett a hallgatói elégedettség növelése érdekében, és ehhez nagyban hozzájárulhat a hallgatók segítése az adminisztratív feladatokban való eligazodásban is.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.