Közélet

Rangos nemzetközi elismerést kapott a szegedi startup

Rangos nemzetközi elismerést kapott a szegedi startup

2018. október 10., szerda
Rangos nemzetközi elismerést kapott a szegedi startup

A Szegedről indult, online hűségprogramokkal foglalkozó Antavo kampányát választották a legjobbnak az idei eCommerce Awards e-mail marketing kategóriájában. A díjat Kecsmár Zsuzsa, a cég marketingvezető-társalapítója vehette át Londonban.

A 2011-ben alapított startup az online üzleti világ egyik legrangosabb díját nyerte el a LuisaViaRoma nemzetközi divatcéggel közös hűségprogram kialakításáért. A szeptember végi díjátadón a szegedi Kecsmár Zsuzsa vehette át az elismerést. Az Antavo olyan szoftverek fejlesztését végzi, mellyel még hatékonyabb hűségprogramokat alakíthatnak ki. A díjazott kampányuk miatt 50 százalékkal nőtt a divatcég hűségprogramjában résztvevők száma. Munkáltatóként is jónak számít a cég, hiszen 2017 óta 14-ről 40 főre nőtt az Antavo munkatársainak száma. A cég 2011-es indulása óta szoftvereik több mint 30 ezer vállalkozásnak segítettek 5 kontinensen, így dolgozhattak például a Björn Borggal, illetve mai napig partnerük a Pepsi.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.