Írjon nekünk
Gazdaságvédelmi akcióterv

Közélet

Áramszámla tartozásra hivatkozva próbált pénzt kérni egy csaló a DÉMÁSZ ügyfelétől

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/szmamanager.jpg

Megjelent:

A Nemzeti Közművekhez tartozó DÉMÁSZ ügyfélszolgálatára érkezett bejelentés, hogy a napokban Kiskunfélegyházán a társaság nevével visszaélve egy ismeretlen nő készpénzt próbált kicsalni egy ügyféltől.

Tizenkétezer forintos áramdíjtartozásra hivatkozva akart készpénzt kicsalni egy kiskunfélegyházi lakostól egy ismeretlen nő, aki a DÉMÁSZ munkatársaként mutatkozott be. A csaló, miután nem járt sikerrel, az eljárást úgy akarta hitelesíteni, hogy társával telefonon felhívatta az ügyfelet, akivel közölték, hogy tudomásuk van arról, hogy udvariatlanul beszélt munkatársukkal. Az esetről az ügyfél értesítette a rendőrséget és Társaságunkat is.

A Nemzeti Közművekhez tartozó DÉMÁSZ felelős energiaszolgáltatóként a fogyasztók vagyonvédelmét szem előtt tartva és a visszaélések megakadályozás érdekében felhívja a lakosság figyelmét arra, hogy a társaság munkatársai minden esetben igazolják magukat, és semmiféle készpénzes díjbeszedést nem végeznek a fogyasztó lakásán vagy telephelyén. Helyszíni munkavégzés esetén a DÉMÁSZ mindig előzetesen értesíti arról az érintett felhasználókat.

Bármilyen gyanú esetén a nap 24 órájában elérhető e-vonalon (06 62 565 600) ügyfeleink azonnal ellenőrizhetik az adatok hitelességét vagy bejelentést tehetnek.

A DÉMÁSZ minden esetben arra törekszik, hogy a szolgáltatás és a díjfizetés módja minél inkább alkalmazkodjon ügyfelei fogyasztási és fizetési szokásaihoz. A csekkmentes fizetési módok választásával – csoportos beszedés, bankkártyás fizetés vagy rendszeres egyedi átutalás – elkerülhető a villamosenergia-számla készpénzzel történő fizetése. Azoknak a fogyasztóknak, akiknek élethelyzetük miatt átmenetileg vagy tartósan nehézséget okoz az áramszámla határidőre történő megfizetése, a hátralék megelőzése érdekében a DÉMÁSZ egyedi elbírálás alapján részletfizetést biztosít.

A DÉMÁSZ a szolgáltatást érintő változásokról, egyéb termékeiről, szolgáltatáscsomagjairól honlapján (www.demasz.hu) illetve az e-vonalon (06 62 565 600) keresztül is tájékoztatást nyújt.

Hírzóna

Folytatódhat a Székely Nemzeti Tanács aláírásgyűjtése

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/szmamanager.jpg

Megjelent:

Szerző:

A koronavírus-járvány miatt ellehetetlenül aláírási folyamat a kiesett idővel meghosszabbodik.

Tovább olvasom

Hírzóna

Még nem vizsgálódik a kormányhivatal a csanádpalotai képviselő-testület önfeloszlatásáról

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/szmamanager.jpg

Megjelent:

Szerző:

Egyelőre nem érkezett hivatalos panasz.

Tovább olvasom

Hírzóna

Maruzsa államtitkár szerint sikeresen zárult a tanév

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/szmamanager.jpg

Megjelent:

Szerző:

Az elégtelen osztályzatok aránya idén csupán 0,89 százalék volt.

Tovább olvasom

Aktuál