Ismét javítják a a jelzőlámpás körforgalmat a Kossuth Lajos sugárút és a Vásárhelyi Pál utca kereszteződésénél

Cikkünk frissítése óta eltelt 7 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

korforgalom_led01_gs

Június 15-től várhatóan egy hétig a kivitelező garanciális felülvizsgálatot végez a Kossuth Lajos sugárút és Vásárhelyi Pál utca jelzőlámpás körforgalmában. A felülvizsgálat ideje alatt a jelzőlámpák nem működnek, egysávos körforgalmi rend lesz érvényben.

Június 15-től várhatóan egy hétig a Kossuth L. sgt.-Vásárhelyi Pál utcai jelzőlámpás körforgalomban a kivitelező A-Sz-E konzorcium garanciális felülvizsgálatot végez, hogy előkészítse a burkolatba épített világító fények javítási munkáit. A felülvizsgálat ideje alatt a jelzőlámpák nem működnek, a csomópontban egysávos körforgalmi rend lesz érvényben. A napi munkavégzés során ideiglenes sávszűkítésekre és sebességkorlátozásokra kell számítani. A körforgalomban közlekedő villamosnak elsőbbsége van, ezért kérik az autósokat, hogy a körforgalomban a szokásosnál nagyobb körültekintéssel közlekedjenek!

A javítás a garanciavállalási kötelezettség keretében valósul meg, azaz a városnak nem kerül pénzébe.

Az 1-es villamosvonal rekonstrukciója a 2015-ig európai uniós támogatással megvalósult, 29,887 milliárd forint értékű Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt része volt. Kivitelezési munkáit az A-Sz-E Konzorcium végezte 4,9 milliárd forint értékben. A villamos vonal felújításának két eleme 2010-ben készült el: a Boldogasszony sugárúti vonalszakasz a hozzákapcsolódó Szent Ferenc utcai körforgalommal, valamint a Kossuth Lajos sugárúti vonalszakasz a hozzákapcsolódó Rókusi csomópont többsávos jelzőlámpás körforgalmával.

Ahogy többször beszámoltunk róla, a 2010-ben átadott rendszert már az év decemberében lekapcsolták rendszerhiba miatt. 2011 tavaszán a ledek egy részét már kicserélték, majd a futófényeket 2013 nyarán is megbolygatták, illetve akkor a vezetékekkel is voltak gondok, ezért ki kellett bontani bizonyos szakaszokat, s újrahúzni a vezetékeket. 2014-ben az őszi iskolaszünetet sem úszták meg az autósok, újfent egy sávra szűkítették a csomópontot, majd nem egészen félévvel később ismét forgalomkorlátozás fogadta a sofőröket.

Előző sztori

A Kész Zoltán által kezdeményezett népszavazáshoz összegyűjtött aláírások 14 százaléka hibás

Következő sztori

A legújabb QS-rangsorban 15. helyen az SZTE