Közélet

Duplájára nőtt az e-számlát használók száma 2015-ben az ENKSZ földgázszolgáltatónál

Duplájára nőtt az e-számlát használók száma 2015-ben az ENKSZ földgázszolgáltatónál

2016. április 6., szerda
Duplájára nőtt az e-számlát használók száma 2015-ben az ENKSZ földgázszolgáltatónál

Duplájára, 55 ezerre nőtt 2015-ben az egy évvel korábbihoz képest az e-számlát igénybe vevők száma az Első Nemzeti Közműszolgáltató Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. (ENKSZ ÉDRF Zrt.) ügyfelei között - hangzott el a szolgáltató vezetői által szerdán, Győrben tartott sajtótájékoztatón.

Biczók András

, az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt. vezérigazgatója, a FŐGÁZ Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese felidézte, hogy a nemzeti közműszolgáltatási rendszer részeként működő FŐGÁZ az ENKSZ Észak-Dél Regionális Földgázszolgáltató Zrt.-t, régi nevén GDF Suez Energia Magyarország Zrt.-t 2015. szeptember 28-án vásárolta meg. A tulajdonosváltás óta eltelt időszakban a FŐGÁZ és a Győr-Moson-Sopron, Vas, Komárom-Esztergom, Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyéket ellátó ÉDRF közötti kapcsolat eredményes, a társaságok már megkezdték az ügyfélszolgálatok harmonizációját, és kiszélesítését, amelynek egyik eredménye az e-számlát használók számának növekedése - fűzte hozzá Biczók András. Elmondta azt is, hogy a harmonizáció egyik eredményeként a soproni ügyfélszolgálati irodában már megvalósult egy olyan integrációs lépés, amely alapján az ottani alkalmazottak mind a FŐGÁZ, mind az ÉDRF ügyintézési folyamatait elsajátították így mindkét társaság fogyasztóit ki tudják szolgálni. Hangsúlyozta: a téli időszak előtti a tulajdonosváltáskor a legfontosabb feladat az ÉDRF-hez tartozó 750 ezer ügyfél gázellátásának garantálása volt, amelynek jól megfeleltek. Április közepétől pedig elkezdik a gáz betárolását. Hozzátette: az ÉDRF-nél 2015-ben is hasonló mennyiségű, 760 millió köbméter lakossági földgáz fogyott, mint az előző években. A jövőbeni feladatok között a vezérigazgató az úgynevezett értéknövelt szolgáltatások körének kiszélesítését és az ügyfélorientált kiszolgálás további fejlesztését jelölte meg.

Iváncsics Sándor

, az ENKSZ ÉDRF Zrt. egyetemes szolgáltatásai és ügyfélszolgálati igazgatója elmondta, hogy egyre népszerűbb a bankkártyás fizetési lehetőség is. Emellett tavaly kötöttek egy együttműködési megállapodást a Tesco Global Zrt.-vel, amelynek értelmében az ügyfelek az üzletek pénztáraiban is ki tudják egyenlíteni számláikat. Ezt a fizetési módot is egyre többen használják - fűzte hozzá. A fizetési technológiákat érintve az igazgató arról is beszélt, hogy tejes üzemben működik egy mobil applikáció, amellyel a fogyasztók a valós idejű mérőállást rögzíthetik, a folyószámla egyenlegüket tudják lekérdezni vagy helymeghatározó rendszeren keresztül a társaság irodáiról kaphatnak információt. A FŐGÁZ Zrt. száz százalékos részesedésű vállalkozása az ENKSZ ÉDRF Zrt., a társaságoknak összesen 2,2 millió ügyfele van Magyarországon. A FŐGÁZ Zrt. 10 milliárd forint alatt vásárolta meg az ENKSZ ÉDRF Zrt.-t, a pontos vételárat üzleti titokra hivatkozva nem közölték.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.