„A jó bornak nem kell cégér” – mondja a közmondás, s ez talán még igaz is lehet. Sok olyan vállalkozást is látunk, akik nagyobb marketingtevékenység nélkül sikeresek lettek, és bizonyos méretig meg is tudtak nőni. Aki azonban nem a véletlenre bízná céges sikereit, annak érdemes élnie a marketing időgép adta lehetőséggel.
Minden üzlet alapja a jó termék, szolgáltatás. Ha ez piacképes, előbb vagy utóbb elterjed és sikert hoz. A probléma azonban pont ezzel, vagyis az időfaktorral van: „előbb vagy utóbb”. A szájról-szájra való terjedés lassú folyamat, ha pedig nagy a konkurenciaharc, esélyes, hogy mire bekövetkezik az „utóbb”, addigra a mi üzletünket megeszi az erősebb hal…
Itt van jelentősége a marketingnek, és a jó marketing nem más: mint egy időgép. Azt az időt rövidíti le, amely alatt termékünk vagy szolgáltatásunk sikerre viszi a cégünket. Ebből egyenesen következik, hogy a tervszerű és következetes marketingtevékenységgel sok időt spórolunk. Ez nagy előny lesz a konkurenciával szemben, és a hőn áhított üzleti és személyes terveik is hamarabb teljesülnek.
Ha élni akarsz a marketing időgép adta lehetőséggel, gyere el a Szegedi Marketing Napra, és állítsd optimálisra a saját marketinged!
Minden üzlet alapja a jó termék, szolgáltatás. Ha ez piacképes, előbb vagy utóbb elterjed és sikert hoz. A probléma azonban pont ezzel, vagyis az időfaktorral van: „előbb vagy utóbb”.
Posted by Szegedma Hírportál on 2015. október 13.