A Volán Egyesülés 24 órás diszpécserszolgálatot működtet rendkívüli helyzetekre

Cikkünk frissítése óta eltelt 7 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A Volán Egyesülés bővíti a rendkívüli helyzetekre vonatkozó együttműködési megállapodásait, és 24 órás diszpécserszolgálatot működtet; erről állapodott meg az egyesülés a MÁV-Start Vasúti Személyszállító Zrt.-vel és a Volánbusz Zrt.-vel – közölte az egyesülés szerdán az MTI-vel.

A közlemény szerint a legfontosabb célkitűzés, hogy az előre nem látható eseményekkel – például: rendkívüli időjárás, természeti csapás, vasúti közlekedés leállása – kapcsolatos intézkedéseket, valamint a gondok megoldásához szükséges személyszállító járműveket biztosítsák.

A tájékoztatás szerint a Volán Egyesülés a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. felkérésére látja el a kibővített együttműködés keretein belül a belföldi helyközi autóbusz-közlekedési szolgáltatások képviselőjeként a 24 órás telefonos országos központi diszpécserszolgálatot és a szolgáltatás-menedzsment feladatokat. Mindehhez a most aláírt szerződés keretein belül a Volánbusz Zrt. biztosítja a személyi és szakmai hátteret.

A Volán Egyesülés korábban a MÁV-Start Zrt.-vel stratégiai együttműködési megállapodást kötött, a most aláírt szándéknyilatkozat ennek kibővítését foglalja magában – áll a közleményben.

Előző sztori

Csepreghy: az Európai Parlament elismeri a kormány erőfeszítéseit

Következő sztori

Csökken az üzemanyagok ára