Képzést indított a Telekom az SZTE kommunikáció szakos hallgatóinak



Az országban egyedülálló képzést indít a Magyar Telekom támogatásával a Szegedi Tudományegyetem: a kommunikáció szakos tanulmányok alatt teljesíthető, négy féléves program az újmédiás marketinglehetőségekkel, mobilkommunikációval ismerteti meg a hallgatókat.
Négy szemeszteren átívelő, az intézmény kommunikáció- és médiatudomány szakos diákjai által felvehető speciális képzést indított a Magyar Telekom támogatásával a Szegedi Tudományegyetem - írja a
. A mobilkommunikációs és közösségi médiás ismereteket nyújtó, ingyenes képzésben elismert szakemberek segítik a hallgatókat. A négy féléven átívelő, összesen 13 kurzusból álló speciális modulban a hallgatók megismerkedhetnek a digitális kultúrával és az információs társadalommal kapcsolatos legfontosabb társadalomtudományos alapelvekkel és megközelítésekkel; a tartalomszolgáltatás és a mobilkommunikáció alapjaival, illetve gyorsan változó trendjeivel. A képzés második évében a hallgatók a munkaerőpiacon közvetlen előnyt jelentő ismeretekhez és tapasztalatokhoz jutnak az újmédiás marketingeszközökről, a startupok lehetőségeiről, valamint mobil alkalmazás tervezésében is részt vesznek. "Az okostelefonok, táblagépek használata segíti a kreatív szakemberek munkáját. Ezért örvendetes, hogy ezekhez a modern eszközökhöz kötődő képzést is nyújt hallgatóinak a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszéke. Ráadásul úgy ösztönzi innovatív gondolkodásra hallgatóit, hogy együttműködik az egyik leggyorsabban fejlődő iparághoz kötődő cégekkel" - mondta
Szabó Gábor
akadémikus, a Szegedi Tudományegyetem rektora. A programban résztvevő szervezetek nem csak előadásokkal és gyakorlati oktatással, hanem a hallgatóknak kínált izgalmas lehetőségekkel is segítik a kommunikáció szakosok szakmai fejlődését.