Félmillióan kezdtek sportolni a tavalyi kampány hatására

Cikkünk frissítése óta eltelt 9 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Mintegy félmillió ember kezdett el sportolni Magyarországon a Médiaunió Alapítvány által tavaly szervezett A sport mindenkié! című társadalmi célú kampány hatására.

A kedvező társadalmi változások eléréséért négy éve életre hívott szervezet hétfői tájékoztatása szerint a kezdeményezés közel 200 hazai médiumban, összesen egymilliárd forint értékű médiafelületen hívta fel a figyelmet a sportolás fontosságára. A kampány során 23 reklámfilm és több száz sajtóhirdetés látott napvilágot, melyek hatásáról decemberben készült reprezentatív felmérés. Eszerint azok, akik úgy nyilatkoztak, hogy sportolnak, azt legalább hetente egyszer teszik.

Az alapítvány a közleményében azt írja, hogy a magyar társadalom 40 százaléka egyáltalán nem mozog, de figyelembe kell venni, hogy ez a szám az idősebbeket is tartalmazza, akikre általában nem jellemző a sportos életmód.

A kutatás összegzéséből kitűnik, hogy félmillióan kezdtek a kampány hatására többet mozogni, mint korábban. A legnépszerűbb sportágak a kedveltség sorrendje szerint: 1. kerékpározás, 2. futás, 3. fitnesz, 4. futball.

A vélemények alapján – amint arra a tájékoztatás kitér – 2,5 millió ember számára volt emlékezetes 2012-ben A sport mindenkié! kampány.

Előző sztori

Utcára lép a múlt Szeged belvárosában

Következő sztori

Kora tavaszi kilakoltatás a szegedi Hattyas soron + VIDEÓ, FOTÓK