Az akciók miatt vásárolunk?
A GfK Hungária Shopping Monitor 2011-2012 tanulmány eredményei alapján az egyes akciók, árengedmények vonzereje a válság hatására jelentősen megnőtt, 2009 óta fontosságuk megítélése változatlan. A vásárlók segítségére hozta létre honlapját a Mercator Kft.
A vásárlók többsége – főként a nők, a nagycsaládosok, a nyugdíjasok és a diszkontok törzsvásárlói – kifejezetten keresi az üzletben azt az akciót, amelyről korábban tudomást szerzett. Ráadásul a vevők több-kevesebb rendszerességgel összehasonlítják az akciós árakat a nem akciós árakkal, illetve a különböző márkák árainak összevetése is gyakori.
A szegedi Mercator Élelmiszer Diszkontokat üzemeltető Mercator Kft. éppen ezért hozta létre a www.mertmegeri.hu weboldalt. A MertMegéri.hu kéthetente összegyűjt alapvető fontosságú élelmiszereket, azt az egyetlen célt szem előtt tartva, hogy a vásárlók az éppen aktuális kínálatból még kedvezőbb áron tudják megvásárolni az adott terméket. Ráadásként minden héten olyan villámakciók is megjelennek az oldalon, melyek egyszeri, rövid ideig tartó extra kedvezményt biztosítanak a vásárlók számára. A villámakció felhasználásához mindössze egy gyors regisztráció szükséges, illetve az ehhez kapcsolódó kupon kinyomtatása. Megéri tehát megnézni az oldalt, és megéri benézni a több mint 20 éve működő Mercator Kft. élelmiszer diszkontjaiba, nem csak az óriási kedvezmények, hanem a minőségi, széles áruválaszték miatt is.