Figyelem szegediek, 85 százalékos engedmény tányérokra, kisvillákra, a mokkáskanál pedig már 89 százalékos akcióban kelleti magát, mindössze 1299 forintért!
A pontgyűjtő hülyítések már eddig sem ismertek korlátokat, volt közöttük egészen ügyes, és volt amolyan kedvesen a kezünkbe kúszó aranyos is, ez utóbbi szerintem a legundorítóbb. Amikor a kisgyereken keresztül terrorizálják a szülőt. Odavág a pénztáros 4 matricát, szülő örül, adja a gyeröknek, csakhogy kell hozzá gyűjtőalbum is. Megveszi azt is. A következő vásárlásnál pedig még az is kiderül, hogy félbevágott matricákat is szoktak adni - később teljen már be a füzet, jöjjön vissza hozzánk az a birka szülő. Aztán van az a kategória, mikor a marketingosztály takony részegre issza magát egy céges bulin, és másnap derül ki, hogy nincs még kész a következő akcióterv. Na, ilyenkor találhatják ki az olyan pontgyűjtős őrületet, mint a most futó. Kapaszkodjon meg mindenki: 85 százalékos kedvezményt ígérnek tányérokból, kanalakból és igen, még villákból is. Nyolc-van-öt! Komolyan! Gondoltam is, hogy ezért már érdemes az embernek beadnia a derekát, és levenni a „Fuck off kapitalizm” pólót. Ami meggyőzött, hogy 20 összegyűjtött pontért a 14 599 forintos, 4 darabos süteményes villát megkaphatom 2199 forintért. Ennél még durvább, hogy a mokkás kanálkészletre - ez is 4 darabos – 89 százalékos kedvezmény jár, ez már majdnem nagycsaládos engedmény, észbontó. Így 12099 forint helyett 1299 forintért kapom meg a kanálkákat. Felmerült bennem, hogy vagy totál hülyének néznek, vagy tényleg hülye vagyok, és sokkal jobban fel kéne tekernem a normális tartomány felé a sznobságadagoló gombomat, harmadik opcióként pedig talán szólni kell a marketingeseknek, hogy ne dolgozzanak részegen, mert csak akkor villanhat egy 2 milliót kereső menedzser agyában az a gondolat, hogy van neki egy régi nője annál a konyhai izéket gyártó menő, olasz cégnél, össze kéne vele bújni ismét, de hogyan vezessük elő a problémát... aha, akciózzunk közösen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.