Három év alatt 180 tonna élelmiszert mentettek meg Szegeden az emberek a kidobástól a Munch alkalmazást használva – írta a Delmagyar.hu.
A Munch lényege, hogy szépséghibás vagy közeli lejáratú termékeket a vevők 50-70 százalékos kedvezménnyel tudnak megvásárolni. Az applikációban kiválasztják, hogy melyik üzletből szeretnének Munch csomagot vásárolni, azt online kifizetik és a megadott időben elmennek érte. A megvásárolt csomagok összetétele minden esetben meglepetés, a vevő csak azt tudja, hogy zöldséget, gyümölcsöt, pékárut, hűtött terméket vagy mondjuk ételmenü-adagot fizetett ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.