Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube vasárnap esti döntőjét. Magyarország első YouTube-on zajló tehetségkutatóján a tiszaújvárosi előadóra szavazott a legtöbb netező. Egy hónap alatt a Ki Mit Tube hétmilliós nézettséget ért el, az előadókra 80 ezer szavazat érkezett.
Mr. Klausz
a győzelemmel autót, egymillió forintot, médiatámogatást, utazást és más értékes nyereményeket nyert - szerepel a szervezők MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében. "Hihetetlen számomra, hogy ennyi embert sikerült megérinteni. Olyan mintha álmodnék, nagy bulit csapunk, de azért dolgozni is el kell menni" - mondta Mr. Klausz, aki a Sorsod Borsod slam poetry-vel jutott be a legjobb öt közé. Másodikként a Lóci játszik című produkció végzett, a harmadik az Appril Secret Section lett. A Ki Mit Tube öthétnyi versengés után érkezett a vasárnapi fináléhoz, amelyet élőben közvetítettek a YouTube-on. A tizenöt legtöbb közönségszavazatot kapott produkcióból a zsűri választott ki ötöt, ők jutottak döntőbe, az említett három előadó mellett még TrueBadÚr és ManGoRise. A zsűriben szerepelt mások mellett
Péterfy Bori
,
Puzsér Róbert
,
Fluor Tomi
,
Szirmai Gergely
vagy
Saiid
(Akkezdet Phiai) is. A döntősök élő videó-beszélgetésben csatlakoztak az eseményhez. A fináléra mindegyik versenyző új produkciót készített. A közönség szavazata döntött, a netezők a rappelő Mr. Klauszt választották, aki meggyőző fölénnyel győzött. Első alkalommal rendeztek Magyarországon internetes közösségi médiára alapuló tehetségkutató versenyt. A jelentkezőknek egy legfeljebb ötperces videót kellett feltölteniük, amelyben maguk is szerepelnek, valamint egy bemutatkozó kisfilmet a verseny oldalára. Az augusztus 21-én indult Ki Mit Tube-ra 449 produkció nevezett, ezekre összesen 80 ezer szavazat érkezett, a netezők nagyjából 18 évnyi videót néztek meg, mintegy hétmillió megtekintést hozott a verseny. Mr. Klausz ellátogathat a Google londoni központjában lévő YouTube Space oktatóközpontba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.