A hétvégén három alkalommal újra láthatja a közönség az Ének az esőben című film színházi adaptációját. A nagy sikerre való tekintettel a darab visszatér a Szegedi Szabadtéri Játékok színpadára. Azonban azok számára is újdonsággal kecsegtet az előadás, akik már tavaly részeseivé váltak a szuperprodukciónak, hiszen a főbb szerepekben a tavalyitól eltérően, más színészek mutathatják meg tehetségüket. A színészek és az alkotók szerdán tartottak közönségtalálkozót a Reök-palotában.
A találkozó kezdetén
Harangozó Gyula
rendező kifejtette, hogy a darab a tavalyi szegedi bemutató óta sokat fejlődött, hiszen azt adaptálniuk kellett a Budapesti Operettszínház falai közé, s ennek következtében idén a Dóm tér látványos monumentalitása kombinálódik a kőszínház nyújtotta intimitással. A rendező kiemelte, hogy kicsit más lesz a darab, logikusabb lesz a díszletelemek elhelyezése is, tehát egy letisztultabb, és szépen összeállt Ének az esőbent láthat a hétvégén a nagyközönség.
Kékkovács Mara
kifejtette, hogy Lina Lamont szerepére való felkészülése során egy teljesen másfajta hangképzést kellett elsajátítania, valamint azt is elárulta, hogy rengeteg segítséget kapott a karakter életre keltésében Szinetár Dórától, aki tavaly nagy sikerrel alakította a sipítozó színésznőt.
A Kathy-t megformáló
Bordás Barbara
és a Don Lockwoodot alakító
Adorjáni Bálint
egyöntetűen meséltek a sztepptánc tanulásának nehézségeiről. Barbarától megtudhatták az érdeklődök, hogy maga a tanulás több hónapos munkát jelent, ami a továbbiakban is mindennapos gyakorlást igényel a maximális eredmény érdekében. Adorjáni Bálint arra helyezte a hangsúlyt, hogy megtanulni szteppelni olyan kihívást jelent, amit az első pillanatban lehetetlennek ítél meg az ember, majd azon kapja magát, hogy sikerülnek a begyakorolt mozdulatok.
Kerényi Miklós Máté
, Cosmo Brown életre keltője hozzáfűzte, hogy azután hogy az alapvető lépéseket elsajátították, már általános mechanizmussá válik számukra, hogy az énekes betéteket és a táncos koreográfiákat egyszerre gyakorolják és tanulják. A találkozón olyan kulisszatitok is elhangzott, hogy mennyi víz szükséges az ikonikus első felvonás végi jelenet esőztetéséhez. A Budapesti Operettszínházban elhasznált előadásonkénti 60 liter helyett a szabadtéri színpadon 532 liter víz hullik le az égből egy este alatt. A rendező hozzátette, hogy komoly kihívást jelent az esős jelenet megelevenítése egy ekkora térben a színészek, az öltöztetők és a teljes műszak számára, hiszen amellett, hogy a víz nehezíti a színészek mozgását, a mikroportokra is nagy veszélyt jelent. A közönségtalálkozó jó hangulata minden bizonnyal a hétvégi előadások alatt is visszaköszön. Harangozó Gyula egy pergőbb, kompaktabb előadást ígér, ahol még azok számára is tartogatnak meglepetéseket, akik tavaly már megtekintették az előadást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.