A Szegedi Közlekedési Társaság nemrég arról számolt be, hogy nem lesz túl meleg a járatain, sőt. De mit jelent ez a gyakorlatban? Megnéztük.
Mint ahogy arról mi is beszámoltunk, Knezevics Viktor, a Szegedi Közlekedési Társaság ügyvezetői igazgatója szerint nyolc fokra állították a termosztátot a villamosokon. Nem meglepő, hogy mindez energiatakarékosság miatt történt így.
Cikkünk hozzászólásaiból az látszik: megoszlik a vélemény az olvasók között arról, hogy ez nagyon kevés, vagy épp sok-e. Fontos megjegyezni azonban, hogy a nyolc fokra állított termosztát nem azt jelenti, hogy nyolc fok van a villamosokon, hanem azt, hogy annál nem lehet hidegebb.
Ez azt is jelenti, hogy a valódi probléma még hátra lehet, hiszen a tél csak most kezdődik, az év leghidegebb napjai még előttünk lehetnek.
Mindezt azért érdemes kihangsúlyozni, mert a 10-es trolibusz fedélzetén egy kora délutáni utazás során jelenleg 13 és 15 fok között alakul a hőmérséklet - ami elég kevés, azonban mivel az utasok jobbára kabátban ülnek vagy állnak a járaton, nem elviselhetetlen. Legalábbis egyelőre.
Akik panaszkodnak, azok arról számolnak be, hogy még délben is 0 fok van a trolin, illetve, hogy a hajnali órákban is nagyon hideg van a fedélzeten.
Az optimisták szerint azonban felesleges annyira felfűteni a járműveket, mivel csak a büdös és az izzadság jár vele:
Jelenleg azonban napközben nincs közel a hőmérséklet a mínuszokhoz - bár az éjszakák már valóban egyre fagyosabbak, az évszakhoz képest enyhébb az időjárás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.