A Tisza és környezete megtisztításáért indított Hulladékmentes Tisza program két kategóriában is elnyerte a Nemzetközi PR Szövetség elismerését. A PR-szakma Oscarjának számító Golden World Award díjat 1990 óta kapják a legkiválóbb, világszinten is példaértékű programok – számolt be a Magyar Nemzet.
– Nagyon sok pályázat foglalkozott idén egészségügyi témákkal: egyesek a járványhelyzetre adtak válaszokat, miközben Japán a tonhalállományát igyekezett megőrizni, Magyarország pedig egy hulladékmentes világot képzelt el – áll a PR-szövetség közleményében. A Coca-Cola Magyarország Hulladékmentes Tisza programja a Környezet és a Közösségi kapcsolatok kategóriában nyert díjat.
APET-kupávalegyüttműködve a Hulladékmentes Tisza programban azt a célt tűzték ki, hogy legalább 80 tonna hulladékot gyűjtsenek be és hasznosítsanak újra – jelenleg 49 tonnánál tartanak. A cég a munkatársait is bevonva eddig három önkéntes napot szervezett, amelyeken összesen közel százhetvenen vettek részt. A nyári nagy közös hulladékszedés mellett az évközi hulladékmentesítő akciók során különösen szennyezett, természetvédelmileg kiemelt, például Natura 2000-es területeket tisztítottak meg a PET-kupa koordinációjával.
A program következő önkéntes napja szeptember 18-án esedékes.
A PET-kupa szakemberei a Felső-tiszai Búvár- és Mentőegyesület közreműködésével
GPS-jeladókkal felszerelt PET-palackokat
indítottak útjukra Vásárosnaménynál, az eszközök a hulladékmonitoring programot segítik, és akár két éven keresztül mutathatják a kutatóknak a folyón sodródó hulladék útját.
(Kiemelt kép:Coca-Cola Magyarország)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.