A járványveszély enyhülésével lépésről lépésre visszatérünk az eredeti, megszokott életünkhöz, újra indulnak azok az egészségügyi beavatkozások, melyekhez a vérkészítmények iránti igény növekszik. Kiemelten fontos, hogy most, a nyári időszakban is minél többen adjanak vért, éljenek a segítségnyújtás e formájával, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a vérkészítményeket az egészségügyi intézményeknek. Ennek érdekében az Országos Vérellátó Szolgálat és a Magyar Vöröskereszt Mondj IGEN-t az ÉLET-re! Adj vért! felhívással közös kampányt indít.
Az elmúlt hónapokban a COVID-19 járvány miatt az életünk teljesen megváltozott. Elsődleges volt a járvány elleni védekezés, ezért a személyes kapcsolattartást is igyekeztünk minimálisra korlátozni. Emiatt a véradások száma is csökkent. A járványhelyzet enyhülésével azonban fokozatosan újra az eredeti rendben működnek az egészségügyi intézmények, így növekszenek a vérkészítmények iránti igények is.
Közeledik a szabadságolások időszaka, az oktatási szünet, amikor mindig kevesebb a véradás. Ezért most duplán szükség van az emberek önzetlen adományára a vérkészlet folyamatos feltöltéséhez, a betegek maradéktalan ellátásához!
Kiss Gergely, Krizsán Szabolcs, Rédli András és Horváth Gábor sportolók úgy döntöttek, hogy nemcsak a pályán mutatják meg, hogy szükség van az összefogásra, hanem a hétköznapi életben is. A világ élsportolói közé tartozó négy kiválóságban a sport szeretetén túl egy dolog biztosan közös, a felelősségérzet embertársaik iránt. Ezért elhatározták, hogy rendszeres véradóként felhívják ismerőseik, barátaik figyelmét is e nemes cselekedetre, az Országos Vérellátó Szolgálat és a Magyar Vöröskereszt közös „Mondj IGEN-t az ÉLET-re! Adj vért!”, kampányában.
Azon véradók között, akik a kampány ideje alatt vért adnak 3 db kétéjszakás wellnesspihenést, valamint 3 db 10000 Ft értékű Decathlon-ajándékutalványt sorsolnak ki.
További információk a kampány weboldalán érhetők el:www.ovsz.hu/mondj-igent-az-eletre
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.