A 2017. január 1-jén átalakult intézményi rendszerben a fogyasztóvédelem közelebb kerül az emberekhez, mivel a lakóhelyhez legközelebbi járási hivatalhoz fordulhatnak - mondta Kara Ákos, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) fogyasztóvédelemért és infokommunikációsért felelős államtitkára csütörtökön sajtótájékoztatón Budapesten.
Hozzátette, hogy fogyasztóvédelmi ügyet 197 járási hivatalban lehet intézni, tanácsot kérni, panaszt tenni.
Kara Ákos
jelezte: a kormány továbbra is kiemelten kezeli a fogyasztóvédelmet, védi a családok, vásárlók érdekeit, és azzal, hogy a fogyasztóvédelmet közelebb vitték az emberekhez, több problémát lehet megoldani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.