Közélet

Felmérést indít az Invitel, hogy még jobban megismerje a kisvállalatok internethasználati szokásait

Felmérést indít az Invitel, hogy még jobban megismerje a kisvállalatok internethasználati szokásait

2016. július 7., csütörtök
Felmérést indít az Invitel, hogy még jobban megismerje a kisvállalatok internethasználati szokásait

Az internet régóta meghatározó szerepet tölt be az üzleti életben, és ma már nélkülözhetetlen a cégek működéséhez, versenyképességük megőrzéséhez. Az Invitel legújabb kutatásában azt vizsgálja, hogyan használják ki a hazai kisvállalatok az internetes kommunikáció- és marketing adta lehetőségeket. Válaszaival most bármely vállalkozás hozzájárulhat a felmérés sikeréhez.

Folyamatosan törekszünk arra, hogy minél jobban megismerjük ügyfeleinket és a valós igényekre reagálva alakítsuk ki szolgáltatásainkat. Rendszeresen végzünk felméréseket, mert hiszünk abban, hogy ügyfeleink visszajelzései és az ezekből nyert tapasztalatok segítenek minket leginkább szolgáltatásaink és hálózatunk fejlesztésében. „Vállalkozásom a weben” című kutatásunk kiemelkedően fontos számunkra, hiszen segítségével még jobban megismerhetünk egy különleges ügyfélkört, akiknek igényei a lakossági- és nagyvállalati igények között helyezkednek el, egészen egyedi szokásokkal és attitűdökkel – mondta

Iski István

, az Invitel lakossági-és kisvállalati marketingigazgatója.

A közösségi tudás és tapasztalat aranyat ér

A több szem többet lát elve a kérdőívek esetében is érvényes, hiszen minél többen és minél különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez, annál hasznosabb és sokszínűbb eredményeket várhatunk majd. A Profi szolgáltatásokat egyre többen veszik igénybe. A Profi portfólió leginkább azért kedvelt a vállalkozások körében, mert profiljuktól és igényeiktől függően szabadon összeválogathatják, azaz teljes mértékben kombinálhatják egymással az egyes szolgáltatásokat – így külön-külön választhatnak a vezetékes internet-,a telefon- és a TV-szolgáltatás csomagok közül. A közösségi média platformok – pl. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn stb. – és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök – pl. weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő chat – jelentősen megnövelték a kisvállalatok kommunikációs- és hirdetési lehetőségeit. De vajon melyik iparágban és hogyan használják ezeket a kisvállalkozások a mindennapokban? Többek között ezekre a kérdésekre keresi az Invitel a válaszokat legújabb kutatásában, amelynek eredményeihez bármely kisvállalat hozzájárulhat, ha kitölti az itt található kérdőívet.

Mi lesz az eredményekkel?

Az Invitel belső elemző csapata értékeli az online kérdőív eredményeit, és a tapasztalatokat természetesen nem csak a szolgáltatások fejlesztéséhez használják fel, az általános és publikus statisztikai adatokat a nagyközönséggel is hamarosan megosztják a sajtóban, illetve a Profi Kisvállalati Blogon.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.