A véradás ösztönzésére indított közösségi kampányt a Magyar Vöröskereszt - mondta a szervezet főigazgató-helyettese vasárnap az M1 aktuális csatornán.
Nagy Gábor
felidézte: pénteken 150 közszereplőt, újságírót kerestek meg, akiknek ajándékot adtak azzal a kéréssel, hogy adják tovább és hívjanak három embert vért adni. A kiindulópont a Petőfi rádió volt, két nap alatt pedig több száz láncolat indult el. Az Adj vért és add tovább elnevezésű kampány arra épül, hogy az emberek győzzék meg egymást - fejtette ki a főigazgató-helyettes, aki arról is beszámolt, hogy a véradásról fotókat várnak a közösségi oldalakon és azokat ők is kiteszik egy "dicsőségfalra". Beszámolt arról, hogy a biztonságos ellátáshoz szükséges vérmennyiség rendelkezésre áll, de a napi készlet fenntartásához szükség van a véradókra. A munkahelyi szabadságok és az iskolai szünet miatt a vöröskereszt fesztiválokon, települési rendezvényeken, a Balaton vagy a Velencei-tó környékén próbálja elérni az embereket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.