A hagyományos többnyelvű kiadványok mellett megújult honlappal is készült az idei turisztikai szezonra Szeged. Idén először évszakonként külön programajánlót is megjelentetnek három nyelven.
Hét év után újították meg Szeged turisztikai
, ahol egyelőre még csak magyarul és angolul érhetnek el az érdeklődők, de az év folyamán német, francia, román és szerb nyelvekre is lefordítják az honlapon szereplő információkat.
Ács Szilvia
, a Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, ezen felül a már megszokott három kiadvánnyal is próbálják a városba csábítani a turistákat. A Szegedi Látnivalók 26 ezer példányban jelent meg, ebből angol-magyar nyelven 16 ezer, 5 ezer magyar-német, de román-francia, szerb-orosz, olasz-spanyol és lengyel-flamand nyelvpárosításban is elérhető. Az éves programajánlót 8 ezer példányban nyomtatták ki. Újdonság, hogy évszakonkénti lebontásban is megjelentetnek programfüzetet, a tavaszit február végén a budapesti Utazás Kiállításon vehetik kezükbe a napfény városa iránt érdeklődők. Ács Szilvia portálunknak elmondta, azért döntöttek úgy, hogy külön tavaszi, nyári, őszi és téli programcsokorral rukkolnak elő az átfogó éves prospektus mellett, mert többször előfordult, hogy változott egy-egy fesztivál időpontja vagy éppen újabb rendezvénnyel bővült a kínálat. A turisztikai kiadványokat bemutató sajtótájékoztatón
Szabó Sándor
kabinetfőnök közölte, Szeged idegenforgalmi adóbevétele tavaly 110 millió forint volt, míg 2010-ben 76 millió folyt be a város kasszájába. A 2013-as szeptemberi adatok szerint 170 ezer fő töltött el vendégéjszakát a napfény városában, és a turisztikai célpontok népszerűségi listáján a tizedik hely körül található a csongrádi megyeszékhely.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.