Plakátkampányba kezdett a Jobbik, a fiatalokra építve kívánja megszólítani a többi generációt is.
Dúró Dóra
, az ellenzéki párt szóvivője pénteken a fővárosi Nagyvárad téren az egyik kihelyezett óriásplakát előtt tartott sajtótájékoztatón azt mondta: minden közvélemény-kutató elismeri, hogy a Jobbik a legnépszerűbb párt a 18 és 29 évesek körében, körülbelül 40 százalékos a támogatottsága. Hozzátette: ugyanakkor a médiában a párt a támogatottságánál jóval kisebb arányban jelenik meg, ezért arra kényszerülnek, hogy utcai hirdetésekkel jussanak el a választókhoz. Az országgyűlési képviselő azt mondta, országszerte hatszáz plakátot helyeznek ki, és elsősorban azokat a generációkat szeretnék megnyerni, amelyek körében eddig nem volt népszerű a Jobbik. Kitért arra, hogy nemcsak óriásplakátokon, hanem kisebb méretű, úgynevezett citylight plakátokon is kampányolnak elsősorban a belvárosi területeken, ahol eddig gyengébb eredményeket ért el a Jobbik. Arra a kérdésre, hogy mennyit költenek a plakátkampányra, Dúró Dóra közölte, piaci áron vásárolnak plakáthelyeket, és sikerült elkerülniük "
Simicska Lajos
birodalmát": hat kisebb céggel szerződtek le. Végleges árat nem tudott mondani, amit azzal indokolt, hogy lesznek olyan plakátjaik, amelyeket október 15-től helyeznek ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.