Közélet

Plakátkampányba kezdett a Jobbik

Plakátkampányba kezdett a Jobbik

2013. október 4., péntek
Plakátkampányba kezdett a Jobbik

Plakátkampányba kezdett a Jobbik, a fiatalokra építve kívánja megszólítani a többi generációt is.

Dúró Dóra

, az ellenzéki párt szóvivője pénteken a fővárosi Nagyvárad téren az egyik kihelyezett óriásplakát előtt tartott sajtótájékoztatón azt mondta: minden közvélemény-kutató elismeri, hogy a Jobbik a legnépszerűbb párt a 18 és 29 évesek körében, körülbelül 40 százalékos a támogatottsága. Hozzátette: ugyanakkor a médiában a párt a támogatottságánál jóval kisebb arányban jelenik meg, ezért arra kényszerülnek, hogy utcai hirdetésekkel jussanak el a választókhoz. Az országgyűlési képviselő azt mondta, országszerte hatszáz plakátot helyeznek ki, és elsősorban azokat a generációkat szeretnék megnyerni, amelyek körében eddig nem volt népszerű a Jobbik. Kitért arra, hogy nemcsak óriásplakátokon, hanem kisebb méretű, úgynevezett citylight plakátokon is kampányolnak elsősorban a belvárosi területeken, ahol eddig gyengébb eredményeket ért el a Jobbik. Arra a kérdésre, hogy mennyit költenek a plakátkampányra, Dúró Dóra közölte, piaci áron vásárolnak plakáthelyeket, és sikerült elkerülniük "

Simicska Lajos

birodalmát": hat kisebb céggel szerződtek le. Végleges árat nem tudott mondani, amit azzal indokolt, hogy lesznek olyan plakátjaik, amelyeket október 15-től helyeznek ki.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.