Közélet

Eredményt hirdettek az IBM és az EDF DÉMÁSZ Hálózat reklámfilm-versenyén

Eredményt hirdettek az IBM és az EDF DÉMÁSZ Hálózat reklámfilm-versenyén

2012. december 17., hétfő
Eredményt hirdettek az IBM és az EDF DÉMÁSZ Hálózat reklámfilm-versenyén

Lezárult az IBM és az EDF DÉMÁSZ Hálózat okosmérési programját kísérő reklámversenye, melyet október elején középiskolás és egyetemista fiataloknak hirdettek meg Egy perc feszültség! címmel.

Nyáron közel 2000 alföldi háztartásban szereltek fel mérőórákat az EDF DÉMÁSZ Hálózati Elosztó és az IBM közös okos mérési tesztprogramjában. Bár kísérleti jelleggel több okos mérési projekt is zajlik az országban, a fogyasztók egyelőre keveset tudnak az új technológiában rejlő lehetőségekről. A két cég éppen ezért már a program elindulásakor bejelentette, hogy együttműködését az okos méréssel kapcsolatos tudatformálásra is kiterjeszti, és ősszel Egy perc feszültség! címmel fiataloknak szóló reklámfilm pályázatot hirdetett. A verseny középiskolásoknak és egyetemistáknak szólt, a pályázatra egy perc hosszúságú reklámfilmeket vártak a szervezők. A fiataloktól azt kérték, hogy a társadalmi célú reklámok stílusában győzzék meg az embereket a tudatos energiafogyasztás előnyeiről. A versenyzőktől nem profi alkotásokat vártak a kiírók, a filmek elkészítéséhez egyszerű kézikamera, fényképező vagy mobiltelefon is elegendő volt. A zsűri elsősorban az ötletet, a kreatív megközelítést, a meggyőző erőt értékelte. Az alkotásokat a két vállalat képviselői mellett Szalai Balázs, a Kreatív Magazin vezető szerkesztője, Magyarósi Csaba, az Index videórovatának szerkesztője és Balogh Csaba, technológiai blogger, a HVG.hu újságírója bírálta el. A verseny az IBM Magyarország és az EDF DÉMÁSZ Hálózat Facebook oldalán zajlott, itt a közönség is ítéletet mondhatott a filmekről – az alkotásokra csaknem 3200 szavazat érkezett. A budapesti Toldi moziban pénteken rendezett díjátadón három kategóriában hirdettek győztest. Külön jutalmazták a középiskolás illetve az egyetemista korcsoport versenyzőit, és díjazták a közönség kedvencét is. A középiskolai kategória győztese kerékpárt, második helyezettje digitális fényképezőgépet, harmadik helyezettje könyvutalványt nyert. A felnőttek kategóriában egy wellness hétvége a gyulai D-Hotelban volt a fődíj, a felfrissülésre hibrid Toyota Yaris-szal utazhat majd a győztes. A második helyezett jutalma digitális fényképezőgép, a harmadiké sárkányrepülés, búvárkodás, paintball vagy más kalandokat tartalmazó élménykártya. A közönségszavazás nyertesei eBook olvasót kaptak. A mezőny filmjeinek leglátványosabb jeleneteiből kis videóklip készült, melyet a győztes alkotássokkal együtt vetítettek le. Az átadó után a versenyzőkkel Magyarósi Csaba, a zsűri elnöke beszélgetett a pályaművekről.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.