A 4-es villamosvonal rekonstrukciója keretében a tervek szerint július 20. szerdától a kivitelező megkezdi a trolibuszok felsővezetékének felújítását, illetve a külső ív aszfaltozási munkálatait a Glattfelder téren és környezetében. Mindezzel párhuzamosan elkezdődik az Osztrovszky utcai csomópont felújítása is a József Attila sugárúton. A munkák forgalomkorlátozással járnak. A 4-es villamosvonal rekonstrukcióját végző MTV4 Konzorcium felújítja a 9 és 19 jelzésű trolibuszok felsővezetékét a Glattfelder tér környezetében július 20-án, szerdán üzemkezdettől július 23-án, szombaton üzemzárásig. Ezért az érintett trolibuszok forgalmi rendje ideiglenesen megváltozik. 9-19 közös jelzésű trolibusz közlekedik Makkosház végállomás és a Bartók tér között. 9 jelzésű pótlóbusz közlekedik a Bartók tér és a Lugas utca végállomás között. 19 jelzésű pótlóbusz közlekedik a Bartók tér és Tarján, Víztorony tér végállomás között. A menetjegyek a teljes vonalra érvényesek; átszálláskor a jegy másik felét is érvényesíteni kell. A trolibuszok és a pótlóbuszok az érintett trolibusz-megállókban megállnak. Szintén július 20-án szerdán kezdi meg a kivitelező a Glattfelder téren a külső ív aszfaltozási munkálatait. Emiatt a Belváros felé haladó forgalom visszakerül a menetirány szerinti oldalra, a belső ívre. A tömegközlekedési járművek a régi buszmegállóban állnak meg a Belváros irányában. A városból kifelé irányuló forgalom egy sávon haladhat, míg mellette a kivitelező az aszfaltozási munkálatokat végzi. Ebben az irányban a tömegközlekedési járművek a jelenleg is használt buszmegállóban állnak meg, azonban a megálló felújítása miatt az egyik ütemben a megálló első felében, a másik ütemben pedig a másik felében lehet a járművekre fel- és leszállni. A rakpart felé a forgalom a most érvényes szabályok szerint zajlik majd. A fent említett munkálatokkal egy időben elkezdődik az Osztrovszky utcai csomópont felújítása is a József Attila sugárúton. Ennek keretében először az út kiszélesítését végzi el a kivitelező a sugárút mindkét oldalán, ami nem jár forgalomkorlátozással. Ezt követően kerül majd sor járdaszigetek kiépítésére, illetve a csomópont aszfaltozására. Bővebb információ: www.ujpalyan.hu A 4-es villamosvonal felújítása a 2012-ig európai uniós támogatással megvalósuló, 29,5 milliárd forint értékű Szeged elektromos tömegközlekedés-fejlesztése projekt része. A kivitelezés munkáit a nemzetközi közbeszerzési tenderen az MTV4 Konzorcium nyerte nettó 2,35 milliárd forintos ajánlatával; a cégtársulást a budapesti székhelyű Magyar Aszfalt Kft. vezeti, tagja a Tóth T. D. Kft. és VIV Zrt. A kivitelező elbont és újjáépít 5452 méter villamosvágányt és felsővezetéket, valamint 4 kitérőt. Felújítja a megállókat és a kapcsolódó közműveket, korszerű forgalomtechnikát telepít. Megépít 8740 négyzetméter aszfaltutat, 100 négyzetméter terelőszigetet és 4000 négyzetméter járdát. A 4-es villamosvonal a Tarján végállomás és az Anna-kúti csomópont között újul meg. Ezzel párhuzamosan a kivitelező átépíti a Glattfelder tér közlekedését; a Tisza Lajos körút ezen szakasza pedig faltól falig újjászületik. A körúton végig tömegközlekedési sáv lesz, térburkolattal látják el a járdákat és végig zöld szigeteket alakítanak ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.