Miután a fő problémákat
Vajda Péter
levelében kifejtette, négy kérdést fogalmazott meg, melyeket továbbítottunk a Szeged Pólus Kft.-nek. A kérdéseket és a kft. válaszát alább közöljük.
Hol tudunk a jövőben parkolni a Kálvária tér környékén, illetve egész Szegeden? Miért nem szakaszolják a felújítandó utakat? Miért ennyire szervezetlen a várost felújító csapat? A város, vagy a kivitelező milyen fórum előtt felel az általa okozott kárért, kényelmetlenségért?
„A jelenleg zajló Szeged elektromos tömegközlekedés fejlesztése projekt nagy lehetőség a szegediek számára, 30 év elmaradt infrastrukturális beruházásainak pótlását teszi lehetővé 86,3 százalékos vissza nem térítendő EU-s és Kormányzati támogatással. A város ilyen komplex felújításhoz nem tudná önállóan megteremteni a pénzügyi hátteret, ezért is fontos ez a pályázati forrás. Az építkezések azonban átmeneti kényelmetlenségekkel járnak. A 3-as villamosvonal felújítását a kivitelező ütemterv szerint végzi. A közműnyilvántartás pontatlanságai, hiányosságai miatt több esetben kellett az ütemterven változtatni, ezek előre nem látható késedelmeket okoztak. A villamosvonalak felújítása esetén fontos szempont a vonal üzemeltetése is. Szakaszos felújítás esetén a villamos-vágányzár lényegesen tovább tartana, sokkal több időt venne igénybe a felújítás. A közműkiváltás a másik olyan fontos szempont, amely miatt szükséges a teljes vonal egyszerre történő felújítása. A Kálvária tér sugárút felőli oldalán a Veresács utcai körforgalom kiépítése miatt 4 parkoló megszüntetésére került sor, további 3 parkoló azonban megmarad a Remény utcáig tartó szakaszon. A környező keresztutcákban továbbra is lehet parkolni” – olvasható
Csanádi Zoltán
projektigazgató nyilatkozata.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.