A FLOW PR és a Capital Research által végzett közösségi média és az újságírók kapcsolatát feltérképező kutatás szerint komoly változások mennek majd végbe a magyar újságírás területén.
Közvélemény- és Piackutató Intézet 2010 júniusában a közösségi médiával kapcsolatos részletes, kvalitatív kutatást végzett közéleti, gazdasági, bulvár és életmóddal foglalkozó médiumok, valamint a szakmédia (ingatlan, egészségügy, IT stb.) szélesebb kört elérő szerkesztőségeiben dolgozó újságírók körében. Arra keresték a választ, hogy mennyire vannak jelen a közösségi médiában, mennyire használják ki annak lehetőségeit munkájuk során, és hogyan látják a jövőjét a hagyományos médiához, újságíráshoz képest. A kutatás készítői szerint a jövőben egyre nőni fog azoknak az újságíróknak a száma, akik nemcsak napi szinten használják a közösségi média csatornáit, és tájékozottak azok funkcióiról, lehetőségeiről, hanem tudatosan fogják hasznosítani munkájuk során az itt megszerzett információkat, kapcsolatokat híradásaik elkészítéséhez, valamint terjesztéséhez egyaránt. Ennek köszönhetően elképzelhető, hogy stílusában, témaválasztásában egyre inkább a közösségi médiában népszerű témák és feldolgozási mód felé fog elmozdulni az újságírók nagy része, és ezáltal számos jelentős médium is. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a minőségi, etikai elvárások változnának, és ezek a szempontok a jövőben kevésbé érvényesülnének az újságírásban - a minőségi tartalom továbbra is piacképes lesz. (Forrás: Népszabadság)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.