Pr- és marketingkommunikációs feladatokra tenderen keres ügynökséget Szeged önkormányzata - írja a Tenders Electronic Daily (TED). A város nettó 83 millió forintért a tömegközlekedés fejlesztésének kommunikációját bízza a nyertesre, derül ki a Kreatív Online cikkéből.
Mint arról a SZEGEDma.hu oldalán is számtalanszor olvashattak, Szeged uniós forrásból fejleszti az elektromos tömegközlekedését. Ennek kommunikációs feladatait - melyekre az uniós pályázatokból meghatározott százalékot el kell költeni - ügynökségre kívánják bízni, a leendő partnert pedig gyorsított meghívásos eljáráson választja ki a város. A nyertes feladata lesz a 2009-2011-es pr- és marketingkommunikációs stratégia elkészítése és megvalósítása, ami magába foglalja például a hirdető- és emlékeztető táblákat, a nyomtatott sajtó- és elektronikus megjelenéseket, direktmarketing-kampányt, közvélemény-kutatást, rendezvényszervezést, sajtófigyelést, utastájékoztatást és lakossági fórumok lebonyolítását. Szeged becslése szerint a feladatok költsége nettó 83 millió forint értékű. A kiírás szerint a jelentkezőknek a megelőző három naptári éven belül rendelkezniük kell két darab olyan uniós projekthez kötődő pr- vagy marketingkommunikációs szolgáltatással, amely egyenként nettó tízmillió forint értékű. Ezenkívül elvárják egy darab, minimum 20 fő részére szervezett tréning, vagy konferencia, vagy fogadás, vagy termékbemutató célú rendezvény referenciáját is. A gyorsított eljárást azzal indokolja a kiíró Szeged városa, hogy a tömegközlekedés-fejlesztéshez kapcsolódó támogatási szerződéskötés - 2008. okt. 28. - előtt nem voltak tisztázottak a közbeszerzésre vonatkozó szabályok, viszont a kommunikációs feladatok teljesítéséhez szükséges az ügynökség közreműködése. A pályázatokat március 27-ig várják, az ajánlattételi felhívást április 3-ig küldik el a kiválasztottak részére. A Kreatív Online
olvasható el. Forrása: Tenders Electronic Daily (TED)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.