83 millióért keres pr-est Szeged városa


Pr- és marketingkommunikációs feladatokra tenderen keres ügynökséget Szeged önkormányzata - írja a Tenders Electronic Daily (TED). A város nettó 83 millió forintért a tömegközlekedés fejlesztésének kommunikációját bízza a nyertesre, derül ki a Kreatív Online cikkéből.
Mint arról a SZEGEDma.hu oldalán is számtalanszor olvashattak, Szeged uniós forrásból fejleszti az elektromos tömegközlekedését. Ennek kommunikációs feladatait - melyekre az uniós pályázatokból meghatározott százalékot el kell költeni - ügynökségre kívánják bízni, a leendő partnert pedig gyorsított meghívásos eljáráson választja ki a város. A nyertes feladata lesz a 2009-2011-es pr- és marketingkommunikációs stratégia elkészítése és megvalósítása, ami magába foglalja például a hirdető- és emlékeztető táblákat, a nyomtatott sajtó- és elektronikus megjelenéseket, direktmarketing-kampányt, közvélemény-kutatást, rendezvényszervezést, sajtófigyelést, utastájékoztatást és lakossági fórumok lebonyolítását. Szeged becslése szerint a feladatok költsége nettó 83 millió forint értékű. A kiírás szerint a jelentkezőknek a megelőző három naptári éven belül rendelkezniük kell két darab olyan uniós projekthez kötődő pr- vagy marketingkommunikációs szolgáltatással, amely egyenként nettó tízmillió forint értékű. Ezenkívül elvárják egy darab, minimum 20 fő részére szervezett tréning, vagy konferencia, vagy fogadás, vagy termékbemutató célú rendezvény referenciáját is. A gyorsított eljárást azzal indokolja a kiíró Szeged városa, hogy a tömegközlekedés-fejlesztéshez kapcsolódó támogatási szerződéskötés - 2008. okt. 28. - előtt nem voltak tisztázottak a közbeszerzésre vonatkozó szabályok, viszont a kommunikációs feladatok teljesítéséhez szükséges az ügynökség közreműködése. A pályázatokat március 27-ig várják, az ajánlattételi felhívást április 3-ig küldik el a kiválasztottak részére. A Kreatív Online
olvasható el. Forrása: Tenders Electronic Daily (TED)