A Csongrád-Csanád Megyei Rendőr-főkapitányság osztotta meg közösségi felületén azt a posztot, ami egy telefonos csalóval folytatott párbeszédet ír le.
A leírtak alapján a csaló azzal az indoklással próbálja megkeresni kiszemelt áldozatait, hogy gyanús online tranzakciót akartak végrehajtani a bankkártyájukról az Alza webáruházról. A poszt írója kiemelni, hogy igyekezett profi ügyfélszolgálatosnak tűnni, de érződött, hogy nem volt az: többször is megakadt a mondandójában, technikai, jogi és szakmai kifejezéseket rosszul használta.
A posztból kiderül, hogy a férfinak korábban több sikertelen próbálkozása is volt, illetve néhány hasznos tanács is megtalálható benne. Például, ha az ügyfélszolgálatos nem tudja, kit keres pontosan, már kezdhetünk gyanakodni. A legfontosabb azonban soha ne adjuk meg senkinek a banki és a személyes adatainkat.
A rendkívül hasznos posztot mi csak annyival egészítenénk ki, hogy az OTP Bank mobilapplikációiban már kezdettől fogva megtalálható a kétfaktoros hitelesítés, melynek a lényege, hogy a jelszavunkon vagy PIN-kódunkon kívül egy további hitelesítési adatot is elkér tőlünk a rendszer. Ez lehet egy, a szolgáltató által SMS-ben kiküldött megerősítő vagy visszaigazolási kód, vagy biometrikus hitelesítés, amit leggyakrabban az okostelefonunk ujjlenyomat-leolvasója tesz lehetővé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.