A Magyar Fürdőszövetség szerint minden, a magyar fürdőkben elköltött forinthoz 2,60 forint egyéb költés társul, amely más szektorokban - közlekedés, vendéglátás, szálláshelyek, beszállítók - eredményez forgalomnövekedést.
Az elmúlt évek utazási tapasztalatai azt mutatják, hogy a fürdők látogatása az egyik fő utazási céllá lépett elő a belföldi turizmusban, az emberek ma már nem azért mennek el egy belföldi utazásra, hogy szállodában aludjanak, hanem a legtöbbször valamelyik gyógyfürdőt, vagy élményfürdőt is fel akarják keresni - ismerteti
Vancsura Miklós
ügyvezető elnök a fürdőszövetség közleményében. Az ügyvezető elnök szerint az idei foglalási statisztikákból már most látszik, hogy sok magyar utazó előre megtervezi utazásait. A fürdővárosok foglalási számai szerint a nyári csúcsszezonon kívül a hosszú hétvégékre van a legnagyobb igény. Az átlagosnál többen mennek fürdőkbe az olyan jeles napokon is, mint például a Víz világnapja (március 22.), a Strandok éjszakája (augusztus 1.) és a Magyar fürdőkultúra napja (október 11.). Az ilyen napok azonban csak ott hoznak a szokásosnál több vendéget, ahol megfelelő színvonalú marketing- és kommunikációs megoldásokat is bevetnek ennek érdekében - mutat rá Vancsura Miklós. A Magyar Turizmus Zrt. lakossági utazási szokásokat vizsgáló kutatása szerint a megkérdezett háztartások több mint 12 százaléka használja ki utazásra a hosszú hétvégéket, s a többség, mintegy 77 százalék belföldi úti célt választ. Magyarországon évente 25 millióan látogatnak el egy-egy fürdőbe, a vendégek körülbelül 30 százaléka külföldi - ismerteti közleményében a fürdőszövetség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.