Egy közérdekű adatigénylésből kiderül, hogy a tram-train olyan irányba is közlekedhet, ahol már a vasút is bontásra van ítélve.
Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium májusi leveléből - amely a tram-train hatósági engedélyéhez, engedélyeztetéséhez köthető - kiderül, hogy amellett, hogy a hatósági engedély szerint 100 km/h-val is közlekedhet hamarosan a vasútvillamos, hivatalosan nem csupán Szeged és Hódmezővásárhely között járhatna.
Egészen konkrétan a Hódmezővásárhely – Békéscsaba szakaszra, a Kiskunfélegyháza – Szeged szakaszra, valamint a fenti vonalszakaszok és a tram – train dízel-villamos motorvonat karbantartó telephelyei közötti közlekedésre alkalmas legrövidebb és kerülő vonalszakaszokra, ha fenti vonalszakaszokkal nem esik egybe, továbbá a Magyar Államvasutak Zrt. országos közforgalmú pályahálózat 121. sz. vasútvonalára, amely a Makó – Újszeged (- Szeged) szakasz.
Ami ebben még ennél is érdekesebb, hogy mint ismeretes, az újszegedi vasútállomást el fogják bontani, az említett 121-es vasútvonalon pedig csak 60 km/h-val közlekedhetnek szerelvények.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.