Ötven év után visszatér a Bambi üdítőital

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Másfél milliárd forintból indítják el újra a Bambi nevű üdítőital gyártását – derül ki a Forbes Magazin cikkéből.

Pontosítás

A cikkben z üdítő képi megjelenítése helyett tévesen a Budapest Gyógyfürdő és Hévizei Zrt. védjegyjogosultságot illető „Eredeti Bambi Narancsízű” színes térbeli védjegyoltalom alatt álló csatos palack fényképe jelent meg.

A Kádár-rendszer népszerű üdítőitalának utódja az óránkét tízezer palack kapacitású horvátzsidányi üzemben készül majd, rebarbara, narancs, sevillai narancsvirág, gyömbér-boróka és citrusos citrom ízben. A cikkből az is kiderül, hogy az üdítő természetes alapanyagokból és alacsony cukortartalommal készül, az íz lényegét az üzemükben nyolc napig fermentált gyömbérlé adja.

– Az új változat már azzal az elvvel indul, hogy „ne azért vegyen valaki magyar terméket, mert megsajnálja a trikolóros tejet a polcon, hanem mert olyan színvonalú, sőt még jobb is, mint a nemzetközi paletta termékei” – mondta a lapnak Dorogi Éva, a Bambi védjegyének tulajdonosa.

A tulajdonos azt is elmondta, hogy öt év megtérülési idővel számolnak.

További részletek ITT olvashatók.

Előző sztori

Kikötöttek egy lovat a Gyöngyvirág utcában

Következő sztori

Javaslatcsomaggal állt elő a vásárhelyi Fidesz

Legutóbbi hasonló cikkek