Megvette a KIKA-t, Szegeden terjeszkedne az XXXLutz

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A közelgő márkaváltás után az eddig KIKA-ként ismert áruházlánc immár XXXLutz néven a piacvezető szerepet célozza meg Magyarországon, vagyis az IKEA babérjaira tör – mondta a Világgazdaságnak adott exkluzív interjúban Ingo Schalk, a KIKA Lakberendezési Kft. ügyvezetője. Az új tulajdonosi háttérrel Miskolcon és Szegeden is terjeszkedne a vállalat.

A lapban olvasható interjú szerint tavaly szeptemberben vette meg az XXXLutz a KIKA-t, azóta dolgoznak a háttérben azon, hogy a régi gyakorlatról áttérjenek az új struktúrára. Az informatikai háttérrel együtt a beszerzés, a logisztika is új alapokra kerül – árulta el Ingo Schalk ügyvezető.

Kifejtette, hogy mivel az XXXLutz nagyobb árukészlettel rendelkezik, az új felállásban a teljes szortiment felét adja csak a KIKA, a többi az anyacég révén kerül a polcaikra. A szintén a cégcsoporthoz tartozó Mömaxhoz és Möbelixhez hasonlóan így élvezhetik egy multinacionális vállalat központi beszerzésének előnyeit, egyúttal viszont ragaszkodtak a meglévő hazai slágertermékek megtartásához, amelyek a magyar ízlésvilág változását követték le az elmúlt években. Ez azt jelenti, hogy várhatóan mintegy 10-12 ezer árucikk marad.

A cikkből kiderül az is, hogy az ügyvezető szerint a hat meglévő áruház után a hetedik és a nyolcadik Miskolcon, illetve Szegeden épülhet majd fel, az online csatorna részarányát pedig a mostani 4-ről 10 százalékra tornásznák fel a következő években.

Részletek ITT olvashatók.

(Kiemelt kép: Kallus György/VG)

Előző sztori

Ismét kettővel emelkedett a fertőzöttek száma Csongrád-Csanádban

Következő sztori

Íme egy nap határrendészeti adatai Csongrád-Csanádból

Legutóbbi hasonló cikkek

Készüljön az őszi napokra!

A meteorológiai nyár augusztus 31-én ért végett. A sárguló levelek visszavonhatatlanul az ősz eljövetelét jelzik. Képgalériánkban…