///

A koronavírus-járvány átalakította a vásárlási szokásokat

Cikkünk frissítése óta eltelt 1 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

A koronavírus-járvány átalakította a vásárlási szokásokat, az első fél évben értékesített autópálya-matricák több mint felét nem a benzinkutakon, hanem elektronikus csatornákon vásárolták meg a járművezetők – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) csütörtökön az MTI-vel.

Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) vezérigazgatója a közleményben kiemelte, hogy idén az első hat hónapban 25 százalékkal kevesebb e-matrica fogyott a benzinkutakon, így az első fél évben értékesített 5,45 millió darab e-matricából a töltőállomások részesedése az eladott darabszám alapján 50 százalék alá esett a koronavírus-járvány következtében.

Az egyéb fizikai eladóhelyek – egyebek közt hipermarketek, utazási irodák, speditőrök  – értékesítése is mérséklődött, így az összes fizikai eladóhely részesedése 74 százalékra, 4 millió darabra csökkent az előző évi 80 százalékról.

A járványhelyzet az elektronikus – applikációs, SMS-es, webes – csatornákon értékesítő viszonteladókat kevésbé viselte meg, részesedésük – a NÚSZ által működtetett ematrica.nemzetiutdij.hu oldalt is beleértve – az elmúlt években fokozatosan nőtt, az első fél évben pedig már csaknem 26 százalékot ért el – áll a közleményben.

(MTI)

 

Előző sztori

Továbbra is pont nélkül az SZVSE

Következő sztori

Fedezzük fel együtt: kirándulás Algyőre

Legutóbbi hasonló cikkek