Novemberi Szerencsenapok Extra
//

Gyurcsány felesége színt vallott az ATV-nek Index-ügyben

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Elismerte az ATV Egyenes beszéd című műsorában Gyurcsány Ferencné, hogy egyeztetett az Index kirúgott főszerkesztőjével, Dull Szabolccsal. A DK európai parlamenti képviselője azt mondta a műsorban, hogy egy brüsszeli, sajtószabadságról szóló jelentés miatt hívta fel Dullt – írja összeállításában az Origo.

A beszélgetés, amit Gyurcsányné elismert, szerinte másfél hónapja zajlott. A többi beszélgetésükről nem beszélt, pedig – ahogy azt megírtuk – kiderült, hogy Dull rendszeresen egyeztetett vezető baloldali pártpolitikusokkal (ezt az Index kuratóriumának elnöke, Bodolai László írta meg egy zárt Facebook-csoportban), köztük Gyurcsányéval, akit az Altus egyik számán hívogatott folyamatosan, ezt a híváslistája is bizonyítja.

Ennek az egyetlen elismert beszélgetésnek a ténye is nagyon súlyos vád az indexes főszerkesztő ellen. Azt jelenti ugyanis, hogy a magát függetlennek beállító főszerkesztő egy Magyarország elleni, elfogult, pártpolitikai célú jelentésben működött közre.

A beszélgetésben Gyurcsányné egy másik megdöbbentő kijelentést is tett: szerinte a baloldali önkormányzatok pénzelhetnék a felmondott indexesek új lapját, mert szerinte ez közszolgálati feladat. Vagyis szerinte az adófizetők pénzéből (hiszen az önkormányzatok is ebből működnek) egy baloldali lapot kellene finanszírozni – olvasható az Origó cikkében.

(Kiemelt kép: MTI/Kovács Attila)

Előző sztori

48(!) migránst szállított az embercsempész, Csanádpalota volt a végállomás

Következő sztori

Az SZTE is a Magyar Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kamara alapító tagja lett

Legutóbbi hasonló cikkek