Írjon nekünk

Hírzóna

Szegedi startup találmánya hódította meg New Yorkot

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/rothbalazs.jpg

Megjelent:

Minden év januárjában kerül megrendezésre New Yorkban az NRF Retail Week, Amerika legnagyobb kereskedelmi kiállítása. Az idei eseményen olyan világmárkák voltak jelen mint a Microsoft, Google, American Express vagy Starbucks. A nagy nevek közt azonban felbukkant egy hazai cég is, ami a nulladik napon szervezett privát bemutatón robbant be a köztudatba egy saját készítésű Kioszkkal. 

A szegedi székhelyű Antavo marketingmegoldást és hűségprogramokat biztosít olyan nemzetközi cégeknek, mint a Benetton, LuisaViaRoma, PepsiCo, vagy Toys”R”Us. 2019-ben azonban több olyan terméket is kifejlesztettek, amellyel a bolton belüli élményt lehet fokozni. Ezek közül a legkiemelkedőbb a ‘Loyalty Experience Kiosk’, egy érintőképernyővel, arcfelismeréssel és mozgásérzékelős kamerával ellátott eszköz, amely ablakot nyit az újgenerációs hűségprogramok felé.

Mind a technológiai, mind pedig a szoftveres oldal a hazai cég munkáját dicséri – az Antavót négy magyar fiatal alapította Londonban 2012-ben, és a cégnek van egy magyar leányvállalata. A tervrajzot és a koncepciót Kecsmár Attila, a cég társalapítója és ügyvezetője álmodta meg, továbbá a programozástól kezdve a dizájnon és az összeszerelésen át a fejlesztés a szegedi irodában történt.

A termék egyik nagy újításának számít az NFC (Near Field Communication) technológia felhasználása, amit az Apple múlt ősszel tett népszerűvé az iPhone X-el. Dióhéjban az NFC lehetővé teszi, hogy a felhasználók a telefonjukat az eszköz oldalának érintve könnyedén bejelentkezhessenek vagy regisztrálhassanak a bolt hűségprogramjába.

A kereskedelmi szférában forradalminak számító eszköz hivatalos premierjére január 11-én került sor, az NRF hét részét képező Innovation Mansion-ben. A New York-i Sohó egyik 5 emeletes városi palotájában rendezett zártkörű eseményen olyan márkák magas rangú képviselői próbálhatták ki az Antavo újítását mint a Disney, LUSH vagy H&M. A hagyományos vásárlói élmény és a bolti tér fontossága reneszánszát éli Nyugaton, így az Antavo találmánya nem is debütálhatott volna jobbkor.

– A Kioszk célja, hogy emlékezetessé tegyük a boltban töltött időt, és meggyőzzük a vásárlókat, hogy minél többször térjenek vissza – mesélte Kecsmár Attila, aki Nemes Andrással, a cég másik társalapítójával együtt képviselte az Antavót New Yorkban. – Ez a koncepció nagyon jól rezonált a külföldi közönséggel, rögtön meglátták benne a potenciált. A legtöbben az NFC-s bejelentkezésre voltak kíváncsian, mert az Apple újítását ilyen formában még sehol nem használták fel – tette hozzá.

A bemutató sikerére építve az Antavo kioszkjai New Yorkban és Szingapúrban debütálnak több divatcégnél az év első felében.

Tovább olvasom

Egészség

Egymillió forint értékben adományozott szájmaszkokat a szegedi Karitáció Alapítvány

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/rothbalazs.jpg

Megjelent:

Szerző:

Deszk, Klárafalva és Kübekháza lakóinak.

Tovább olvasom

Hírzóna

3000 milliárd forint jut a pénzügyi rendszer védelmére

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/rothbalazs.jpg

Megjelent:

Szerző:

A jegybank segítséget nyújt a bankoknak.

Tovább olvasom

Hírzóna

Szarmata temető nyomait találták meg Szentes közelében

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.
/var/www/szegedma.hu/web/stab/rothbalazs.jpg

Megjelent:

Szerző:

Berekhát térsége különösen gazdag régészeti leletekben.

Tovább olvasom

Aktuál