Szórakozás

Tavaly december óta piacvezető a TV2 Csoport

Tavaly december óta piacvezető a TV2 Csoport

2018. szeptember 5., szerda
Tavaly december óta piacvezető a TV2 Csoport

2017 decembere óta a TV2 Csoporté a legnézettebb csatornaportfólió a teljes lakosságban. A 18-59-es korosztályban pedig a két évvel ezelőtti 10 százalékpontos különbség idén augusztusra 0,28 százalékpontra csökkent az RTL Csoporttal szemben.

A TV2 Csoport kábelportfóliója az előző hónapban az elmúlt két év legmagasabb közönségarányát érte el mind teljes lakosságban, mind 18-59-es korosztályban. Augusztusban a négy évesnél idősebbek körében a legnépszerűbb kábelcsatorna a SuperTV2 volt, és négy kábelcsatorna is megdöntötte saját nézettségi rekordját 18 és 59 év közötti nézők körében. 2018 augusztusában teljes napon a TV2 Csoport jelentősebben tudta növelni piaci részesedését az előző hónaphoz képest a 18-59 éves lakosság körében. Ez köszönhető volt mind a TV2 csatornának, mind pedig a kábelcsatornák kimagasló teljesítményének.

A versenytársát is megelőzte

A két legnagyobb televíziós cégcsoport közötti különbség az elmúlt két év során a 18-59 éves lakosság esetében a kezdeti 10 pontos különbségről elenyészőre, 0,28 pontra csökkent, míg a teljes lakosság körében már 2017 decembere óta a TV2 csoport a legnézettebb. 2018 augusztusában a hétköznapokat tekintve is figyelemre méltó teljesítményt tudott elérni a TV2 Csoport, ugyanis 4,23%-al megelőzte versenytársát mind a 18-59 éves, mind a teljes lakosság körében.

„A televíziók sikereit nem két slot nézettsége alapján mérik. Elavult és félrevezető, miszerint csak a két nagy csatorna főműsoridős versenye fontos, hiszen a piac fragmentálódott, így mi a teljes napra fókuszálunk cégcsoport szinten. A TV2 Csoport eredményessége megkérdőjelezhetetlen, bár erről egyes szakmainak mondott sajtóorgánumok többnyire hallgatnak.”

– kommentálta az eredményeket Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója. Forrás: TV2 Fotó: HVG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.