Korábbi cikkünk megjelenése után a Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. (DAKK) válaszolt a kérdéseinkre, de csak azokra, amikre úgy érezték, hogy kényelmes felelniük.
Az előző cikkben leírtuk, hogy a DAKK egyik sofőrje az út szélén hagyott egy 12 éves fiút, mert annál volt egy gördeszka. Bár a fiú rendszeresen azzal utazott, amivel senkinek semmi baja nem volt, a sofőr valamiért meggondolta magát, és nem engedte a gyereket felszállni a buszra.
A fiú nővére a Facebookon szegezte kérdéseit az ismeretlen sofőrnek, amire persze választ nem kapott, de a közlekedési cég több utasa is beszámolt a poszt alatt a saját negatív tapasztalatairól.
Mi azt szerettük volna megtudni a DAKK-tól, hogy a jelenlegi szabályaik szerint lehet-e gördeszkával a hónunk alatt buszozni, érkezett-e hozzájuk panasz az ügy kapcsán, és végül, de nem utolsó sorban, hogyha a fiút érte volna valamilyen baleset, amíg egy olyan buszra vár, ami fel is veszi, akkor ki lett volna a felelős.
Ők azonban ezek közül csak egyetlen kérdésünkre válaszoltak, mégpedig a következőt.
„Az esettel kapcsolatban nem érkezett panasz a DAKK Zrt.-hez. Az ügyet a rendelkezésre álló információk alapján vizsgáljuk”
– írta a DAKK Zrt. vezérigazgatósága.
Tehát a távolsági járatokkal foglalkozó cég tagadja, hogy panasz érkezett volna hozzájuk, miközben az út szélén hagyott fiú nővére tisztán leírta a posztjában, hogy édesanyja bement a céghez, hogy kérdőre vonja őket.
„Persze amikor anyukám elment a DAKK-hoz, megkérdezte, mikor ér be a busz, akkor a táblád már le volt cserélve és már úton voltál Ásotthalomra, állítólag”
– fogalmazott az ügyben érintett fiú testvére.
Amint többet tudunk meg, folytatjuk cikkünket.