Kultúra

Az új brandekről indít műhelybeszélgetés-sorozatot az MMA

Az új brandekről indít műhelybeszélgetés-sorozatot az MMA

2017. május 14., vasárnap
Az új brandekről indít műhelybeszélgetés-sorozatot az MMA

Sikeres új brandek címmel műhelybeszélgetés-sorozatot indít a Magyar Művészeti Akadémia (MMA) Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézete kedden a Pesti Vigadóban.

Első alkalommal két sikeres, nagy hagyománnyal rendelkező, de napjainkban látványosan megújuló brand, a Concerto Budapest zenekar és a Csiky Gergely Színház lesz a program vendége - közölte az MMA az MTI-vel. A műhelybeszélgetés-sorozat célja, hogy új kulturális brandeket mutasson be előadások, kerekasztal-beszélgetések és nyílt viták keretében, elmélyítve ezzel Magyarországon a kulturális PR-beszédmódot. A PR-szakemberek által tartott bemutatkozó előadások után a beszélgetés szereplői többek között arra keresik a választ, hogy miként határozza meg magát egy zenekar és egy színház a sajátos piaci környezetben, melyek a legfontosabb teendői, ha brandet akar létrehozni, hogyan épül fel egy kulturális szervezet saját brandje és megfogalmazható-e egy általános kulturális PR.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.