A szűrővizsgálatok fontosságára és a daganatos betegség veszélyeire hívják fel a figyelmet a Szeged Szépe döntősei, akik ezzel együtt már gőzerővel készülnek a szombati gálaestre is. Hétvégén megkoronázzák Szeged legszebb lányát.
A Szeged Szépe döntős lányok idén is egy fantasztikus tánckoreográfiával nyitják a december 10-ei gálát az IH Rendezvényközpontban. A lányokat a Dolce Dance és Pálinkó Lujza Tánciskola készíti fel, a divatbemutatóra pedig a My77 és Kathia Dobo ruhakollekcióikat viselik majd. A Szeged Szépe szépségkirálynő-választás gálaestje immár a kilencedik alkalom a verseny életében, ahol egyetlen este dől el: kinek a fejére kerül 2016-ban a korona.
Az est folyamán fellép a TV2 „Ének Iskolája” és a Super TV2-n jelenleg is futó „Sztárban sztár +1 kicsi” műsorából ismert Tabatabai Nejad Flóra, illetve az X-faktorból megismert, és a Dunakanyar Hangja első helyezettje: Ancsányi Ivett. A gálán Matuska Tímea is énekelni fog.
A zsűriben közismert, szakmájukban elismert és társadalmilag hiteles személyeket látnak vendégül. A hölgyeket minden zsűriző saját meglátása alapján, azonos szempontok figyelembevételével fog pontozni, mint minden évben, 100 százalékosan tiszta versenyben mérettetik meg magukat a lányok.
A zsűriben helyet foglal: Kulcsár Edina, a Miss World Hungary 2014 Szépségkirálynő, a Miss World 2014-es Világverseny I. Udvarhölgye, az Education Kulcsár alapítója; Pálinkó Lujza versenytáncos, 20-szoros magyar bajnok, a Magyar Táncsport Szakszövetség pontozóbírója, az RTL Klub Szombat Esti Láz című műsorában zsűrizett és saját névvel tánciskolát is alapított 2002-ben; Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és PR igazgatója; valamint Hódi Pamela modell, a M77 reklámarca.
Műsorvezetők lesznek: Berki Krisztián és Czibolya Nikolett, a 2013-as Szeged Szépe nyertese. A gála Facebook-eseménye itt érhető el.
A Szeged Szépe lányai ezúttal is egy fontos ügy mellé állnak: a mellrák elleni küzdelemre, a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságára hívják fel a figyelmet. Gera Gábor főszervezőtől megtudtuk, a versenyt megelőző kampányaikkal hangsúlyozzák, időben kiszűrhetők a daganatos betegségek, amennyiben a szűrővizsgálatok rendszeresek. Személyes aktivitásukkal, figyelemfelkeltő rendezvényeikkel, online megjelenéseikkel úgy látják, megszólító kampányaik hatékonyak.