Bulvár

A magyar fürdőturizmust mutatják be Milánóban

A magyar fürdőturizmust mutatják be Milánóban

2016. május 3., kedd
A magyar fürdőturizmust mutatják be Milánóban

A magyarországi fürdőturizmus lehetőségei címmel tartanak kedden Milánóban egész napos olasz-magyar szemináriumot az észak-olaszországi város kereskedelmi kamarája, a milánói magyar főkonzulátus és a Külgazdasági és Külügyminisztérium szervezésében.

A kétoldalú szakmai partnerkapcsolatok létesítését és erősítését szolgáló találkozót

Federico Maria Brega

, a milánói kereskedelmi kamara nemzetközi tevékenységét ösztönző Promos ügynökség vezetője és

Timmaffy Judit

milánói főkonzul nyitja meg. Timmaffy Judit az MTI-nek elmondta: a magyarországi fürdőkultúra történetét, építészeti jellegzetességeit, idegenforgalmi és gyógyturisztikai lehetőségeit többek között

Ruszinkó Ádám

turizmusért felelős helyettes államtitkár,

Kepli József János

, Hévíz alpolgármestere, valamint

Hevessy Gábor

, az Aquaticum Debrecen Termál és Wellness Hotel igazgatója mutatja be az északkelet-olaszországi Lombardia tartomány vállalkozóinak. A milánói kereskedelmi kamara adatai szerint a Lombardia és Magyarország közötti üzleti forgalom tavaly mintegy 3 milliárd euró volt, hat százalékkal több mint egy évvel korábban. Ez az Olaszország és Magyarország közötti teljes forgalom több mint egyharmada. Lombardia és Magyarország között az olasz tartományba érkező 2015-ös import értéke elérte az 1,6 milliárd eurót (4,8 százalékpontos növekedéssel 2014-hez képest), az export az 1,3 miliárd eurót (+7,8 százalék). A legtöbbet Milánó, Brescia és Mantova exportálta Magyarország felé, az importban Milánó és Pavia városa állt az élen. A szintén lombardiai Lecco tavaly megkétszerezte a Magyarországgal való forgalmát, Como 23,7 százalékos növekedést mutatott, Monza és Brianza húsz százalékosat. Lombardia elsősorban gépeket, vegyipari termékeket és fémet exportál Magyarországra és computert, elektronikus cikkeket, közlekedési eszközöket importál. Az olasz statisztikai hivatal (Istat) adatai szerint évente 200 ezer olasz utazik Magyarországra üzleti céllal és turistaként.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.