Közélet

Külföldi turisztikai kiállításokon is népszerűsítik Szegedet + FOTÓK

Külföldi turisztikai kiállításokon is népszerűsítik Szegedet + FOTÓK

2015. február 18., szerda
Külföldi turisztikai kiállításokon is népszerűsítik Szegedet + FOTÓK
turisztikai_kiadvanyok_bemutato04kf

Tavaly először évszakonkénti programajánlóval és megújult honlappal készült a turisztikai szezonra Szeged, az idei évben pedig még több hazai és külföldi kiállításon népszerűsítik a napfény városát. A város látnivalót taglaló füzet 35 szegedi helyszínt tartalmaz, mintegy 11 nyelven.

Szeged turisztikai kiadványait belföldi és külföldi kiállításokra is elviszik, így népszerűsítik a Tisza-parti várost az érdeklődők előtt. Természetesen a város szálláshelyei, s az országban mintegy 120 irodát számláló Tourinform is kap a kiadványokból - tudtuk meg

Ács Szilviától

, a Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójától. Idén először a szolnoki és győri kiállításokon is "kitelepül" Szeged, sőt, új helyszínként Csehországban és Angliában is népszerűsítik a napfény városát. Ahogyan a korábbi években, úgy idén is többnyelvű lesz a Szegedi Látnivalók címet viselő kiadvány: az angol-magyar, magyar-német nyelvpárok mellett román-francia, szerb-orosz, olasz-spanyol és lengyel-flamand nyelven is elérhetőek lesznek, összesen 11 nyelven. A Szegedi információk taglaló példányból 7000 darabot, a magyar, angol és német nyelven elérhető éves programajánlót pedig 6000 darabban szórják majd. A tavalyi évről ismert évszakonkénti programajánló újra jelentkezik, mintegy 7000 példányban terjesztik majd Szeged tavaszi, nyári, őszi és téli rendezvényeinek kiadványait. A turisztikai kiadványokat bemutató szerdai sajtótájékoztatón

Solymos László

alpolgármester közölte, évről évre növekszik a városba látogató turisták száma: 2014-ben 144 591 vendég érkezett, ami tíz százalékkal több, mint az azt megelőző évben, ráadásul további 283 188 vendégéjszakát töltöttek itt az átutazók.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.