Bulvár

Nem csak a fiatalok szexuális vágyát fokozza a nyaralás - szegediek őszintén

2014. augusztus 5., kedd
szex

"A legdurvább dolog egy zsúfolt strandon történt: a medencében kezdtünk neki, de az úszómester észrevett." Bevállalósak a szegediek, ha szexuális szokásaikról faggatjuk őket. Fiatalok és egy harmincéves házaspár meglepő őszinteséggel mesélt a legextrémebb szituációkról, vágyakról és arról, hol engedtek már a feromonok csábításának.

Három megkérdezettből mindössze egy embernek teljesen mindegy, hogy hol és mikor teremtik meg az intimitást, legalábbis ez derült ki a Szallas.hu június 10. és 16. között készített online felméréséből, amelyben több mint tízezer magyar lakos véleményére voltak kíváncsiak. Kiderült, főként a 40 év felettiek libidójának tesz jót a környezetváltozás, ugyanakkor a válaszadók fele többet szeretkezik a pihentető nyaralás alatt, mint a dolgos hétköznapokon. A mindennapi környezet kevesekre hat izgatóan (mindössze 15 százalékuk szereti a hálószoba nyugalmát), a megkérdezettek háromnegyede izgalmasnak tartja a szálláshelyet és a környező eldugott helyeket. A felmérés alapján, a nyilvános helyen hancúrozók a tavakat, tengereket vagy a víz közeli helyeket kedvelik: ezt a felállást minden második megkérdezett kipróbálta már, de az erdei ösvényekben, a közparkokban és az autó hátsó ülésében is láttak potenciált.

A felmérés a mi érdeklődésünket is felkeltette, ezért nyakunkba vettük Szeged utcáit. Magunk is meglepődtünk, milyen kevés esetben találtunk visszautasítást személyes kérdéseinkre. Fiatalok és egy több harminc éve házas pár meglepő őszinteséggel mesélt a legextrémebb szituációkról, vágyakról és arról, hol engedtek már a feromonok csábításának. Lídia – aki nem szerette volna vállalni saját nevét – nem híve a monogámiának, 28 éves kora ellenére még nem volt három hónapnál hosszabb kapcsolata. Azt állítja, a csapongó életmódja korosztályából több barátnőjét is elriasztotta, pedig egyiküket sem hozta kellemetlen helyzetbe párjuk, férjük előtt. Lídia a csajos nyaralásokon rendszeresen ismerkedik férfiakkal, szigorúan olyanokkal, akiket „nem vár otthon gyerek” – ez a téma nála is tabu. „Még randizni sem szoktam, az előrevetít valami komolyabbat. Élvezem, hogy ritkán kapok visszautasítást, hogy én irányítok ezekben a légyottokban.” Azt mondja, a legjobb ezekben a futó kalandokban, hogy izgalmasnak mutathatja magát, nem csimpaszkodik a hátára egy pasi sem, ráadásul elengedheti a fantáziáját, akár helyszínről, akár bevállalósságról legyen szó. „A legdurvább dolog egy zsúfolt strandon történt: a medencében kezdtünk neki, de az úszómester észrevett. Jól lecseszett minket, amiért gyerekek közelében csináltuk (volna). Na, az tényleg kellemetlen volt.”

hazasok_szerelem
„Sosem próbáltuk még nyilvános helyen, de én kipróbálnám egy öltözőfülkében.” Zsófi és párja, Alex mindössze fél éve vannak együtt, szerintük a friss kapcsolat még nem érett meg egy közös nyaralásra. A huszonéves szemérmes fiatalok eddig csak otthon, a biztonságot nyújtó falak között merültek el a szenvedélyben, úgy vélik, ez is működőképes. „Nem hiszem, hogy a magamutogatástól izgalmasabb lenne a szex, közöttünk így is működik a kémia. Majd ha megsavanyodott öreg házasok leszünk...” – így Zsófi nevetve. Párjának igencsak kikerekedtek a szemei, nem tudni, hogy a visszautasítás vagy a házasság gondolata rémítette meg ennyire. Az idősebb korosztállyal nem volt szerencsénk, a kérdés hallatára többen kuncogás közepette vették sietősre lépteiket, mások csak csóválták a fejüket és válaszra sem méltatva továbbrobogtak. Közöttük is találni viszont bevállalósat, aki szívesen válaszol a személyes kérdésekre, mint például Mária és férje, Balázs harminchárom éve fogadtak egymásnak örök hűséget. Nem értették, miért kerítünk ennek a kérdésnek ekkora feneket, hiszen az ő „idejükben” sem működött ez másként, mint manapság. Szívesen felidézték egy-egy emléket a gyerekek születése előtti közös nyaralásokból, így a Balaton-parti kései meztelen éjszakákról. A magyar tenger még mindig kedvelt üdülőhely, előhozza a pajzán emlékeket a házaspárban.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.