Közélet

A sport- és szórakoztató műsorokat nézték legtöbben a közmédia csatornáin a hétvégén

A sport- és szórakoztató műsorokat nézték legtöbben a közmédia csatornáin a hétvégén

2012. december 10., hétfő
A sport- és szórakoztató műsorokat nézték legtöbben a közmédia csatornáin a hétvégén

Többen nézték az M1 Magyarország, szeretlek! című showműsorát vasárnap este, mint a kereskedelmi csatornák filmjeit: az RTL Klubon játszott Harry Potter és a félvér herceget vagy a TV2 által sugárzott Dick és Jane trükkjeit - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtóirodája hétfőn az MTI-vel.

Ahogy a Nielsen Közönségmérés adatai alapján írták, a teljes lakosságból több mint 1,4 millió néző kapcsolódott be hosszabb-rövidebb időre a showműsorba, és 828 ezren nézték elejétől a végéig, ezzel a közszolgálati csatornák legkedveltebb műsora lett a Magyarország, szeretlek! A 18 évesnél idősebbek közül 806 ezren nézték meg a vetélkedőt, míg a Harry Potter-filmnek 710 ezres és a

Jim Carrey

főszereplésével készült vígjátéknak 676 ezres nézettsége volt. A közlemény szerint egyre népszerűbb az M1-en futó Poén péntek: a múlt héten több mint 1,1 millióan kapcsoltak a kabaréra, és 616 ezren nézték végig a műsort. A szintén pénteki Prima Primissima díjátadó gála közel háromórás közvetítésére 1,2 millióan voltak kíváncsiak az M1-en hosszabb-rövidebb időre, míg a női kézilabda Európa-bajnokság közvetítései megduplázták az M2 átlagos nézettségét, különösen a 18-49 évesek körében. A Duna Fölszállott a páva című tehetségkutatója a teljes lakosságot figyelembe véve szombat esténként megduplázza a csatorna átlagos közönségarányát és háromszor annyi olyan fiatal nézőt is a csatornához vonz, aki régebben nem nézte az adó műsorait.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.