Közélet

Száznál is több új munkahelyet teremt a Szegeden nyílt call center + FOTÓK

Száznál is több új munkahelyet teremt a Szegeden nyílt call center + FOTÓK

2014. július 4., péntek
Száznál is több új munkahelyet teremt a Szegeden nyílt call center + FOTÓK
transcom03_kft_gs

Budapest után Szegeden nyitotta meg második ügyfélkapcsolati központját hazánkban a Transcom Hungary Kft. péntek délelőtt. Az ünnepségen a Transcom és a Telenor képviselői mellett Botka László polgármester is jelen volt, aki elmondta: a város legfontosabb erőforrása a jól képzett munkaerő.

Már a pénteki nyitóünnepségen is szorgos munka folyt a Posta palotában kialakított call centerben. A Transcom Hungary Kft. második magyarországi ügyfélkapcsolati központját alakította ki itt a Telenor mobilkommunikációs céggel karöltve. A Transcom már márciusban elindította a toborzást Szegeden, mostanra pedig több mint száz ügyfélszolgálati munkatársat, alkalmazottat és a munkájukat felügyelő szakembert vett fel, akik egy hathetes tréninget követően kezdhették meg a munkát. A partnerségi szerződés értelmében a csapat létszáma az év végéig tovább bővül majd. Az ünnepségen

Botka László

is méltatta a beruházást, amelyet önkormányzati részről teljes támogatásáról biztosított. "Szegeden a foglalkoztatottság jobb az országos átlagnál, az ehhez hasonló, munkahelyteremtő beruházásoknak is köszönhetően. A város legfontosabb erőforrása a jól képzett munkaerő, melyet a cég is hasznosíthat: munkatársai több nyelvet beszélő, közép- és felsőfokú végzettségű szakemberek lehetnek" - hangsúlyozta a megnyitón a polgármester.

"A kormány kezdeményezésére tavaly év végén fogadtuk el azt a rendeletet, amely lehetővé teszi az önkormányzatok számára, hogy anyagilag is támogassák a munkahelyteremtő beruházásokat. A költségvetésben létrehoztunk egy 75 millió forintos alapot, melyből 15 millió forintos támogatásban részesítettük a céget" - mondta el a SZEGEDma.hu kérdésére Gyimesi László városfejlesztési tanácsnok. Hozzátette: a jelenlegi, körülbelül 100 fős foglalkoztatottságot várhatóan legalább 150-re bővítenék a közeljövőben, ez pedig a piaci igények függvényében tovább emelhető. Roberto Boggio, a Transcom Worldwide Közép- és Dél-Európáért felelős vezérigazgatója is hangsúlyozta: a helyszínválasztás nem véletlen, hiszen Szeged nem csak szép, de magasan kvalifikált munkaerővel is bír. "Az új contact center megnyitásán túl a közös értékteremtésen alapuló stratégiai együttműködést is ünnepeljük ma. A Transcom szakértelmének köszönhetően – melyet hosszú évek munkájával építettünk fel a telekommunikációs ágazatban – készen állunk arra, hogy a Telenor prioritásait sikeresen kezeljük olyan programokkal, amelyek kimondottan a növekedést és az ügyfelek lojalitásának megteremtését szolgálják" - mondta el a vezérigazgató.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.