Szeged

Dr. Fülöp László: Szegednek nincs víziója

Dr. Fülöp László: Szegednek nincs víziója

Élhetőbb várost szeretne Szegedből csinálni a polgármesterjelölt

Kibédi Péter
2024. március 1., péntek
Dr. Fülöp László: Szegednek nincs víziója

A Délmagyar Podcast vendége volt Fülöp László, a Fidesz és a KDNP szegedi polgármesterjelöltje.

Élhetőbb várossá formálná Szegedet Fülöp László

A Délmagyar  újságírója, Suki Zoltán több, Szeged mindennapját érintő témáról kérdezte a lap podcast sorozatának legújabb részében a jelöltet. Fülöp László elmondta, hogy úgy látja, hogy a város vezetésének nincs víziója, nem tudja, hogy honnan, hova akar eljutni, élhetőbb várossá alakítaná Szegedet.

A polgármesterjelölt kifejtette, hogy más magyar nagyvárosokkal, például Debrecennel és Miskolccal szemben a város vezetői nem vállalják az egészséges kockázatot, így csak kis lépésekben tud fejlődni Szeged. Ennek egyik következménye, hogy az iparűzési adok növekedésében a sereghajtók között kullog a város. Fülöp László kifejtette, ahhoz, hogy ez változzon, változtatni kell a szemléleten. Úgy véli, az ipari parkot növelni kell majd, és kiemelten kell figyelni a kisvállalkozókra is.

Ha nyerek, akkor létrehozunk a polgármesteri hivatalban egy pályázatíró irodát, ahol teljesen ingyenesen segítenek a kisvállalkozásoknak, hogy minél több pályázatot benyújthassanak

 – jegyezte meg.

A BYD gyár kapcsán a polgármesterjelölt rávilágított arra, hogy a következő években a cég Szegedről látja el egész Európát elektromos autókkal.

Ez a gigaberuházás elsősorban rengeteg munkahelyet teremt Szegeden, és az a szándék, hogy minél több magyar munkaerőt alkalmazzanak. Számítunk a környező vármegyék lakosaira is ebben, de természetesen a vajdasági magyarokra is 

– fejtette ki Fülöp László.

A félórás beszélgetésben, szóba került a harmadik híd sorsa, a szegedi közlekedés, illetve a város és az egyetem kapcsolata is.

A teljes beszélgetést itt hallgathatja meg.

 

 

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.