A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legfrissebb kutatása szerint a magyar háztartások több mint fele, 51 százaléka tervez főszezoni utazást, míg 2012-ben a megkérdezett háztartásoknak még csupán a 36 százaléka tervezte ezt - mondta Bánhegyi Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese az M1 aktuális csatornán szerdán.
Hozzátette: ez azt mutatja, hogy az embereknek több pénze van utazni, a gazdaság erősödik. Az összes tervezett utazás 63,5 százalékát belföldön tervezik eltölteni, a tervezett úti célok között a Balaton áll az első helyen. "A turisztikában dolgozók célja, hogy minél többen Magyarországot válasszák, és ne külföldön költsék el utazásra a pénzüket" - fogalmazott. Elindítottak egy kampányt a belföldi turizmus élénkítésére, amelynek fő üzenete, hogy érdemes idehaza keresni az élményeket, nem kell külföldre utazni egy jó nyaralásért - mondta. A kampány azért is indult, mert a családok 25 százaléka még nem döntötte el, hova utazik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.