Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről - írta az Adweek amerikai hírportál.
A cikk szerint férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Soutwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál és nem elégedett a légitársasággal. A beszállást követően a légifuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést. Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre. A Soutwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.