Bulvár

Amikor a vízmérő-leolvasó mobilon kopogtat

Amikor a vízmérő-leolvasó mobilon kopogtat

2010. október 16., szombat
Amikor a vízmérő-leolvasó mobilon kopogtat

A Szegedi Vízmű Zrt. új szolgáltatása a hazai piacon elsőként már SMS-ben is emlékezteti ügyfeleit az aktuális vízmérőállás bejelentésének esedékességére, melynek segítségével a fogyasztók gyorsan, egyszerűen, néhány kattintással mobiltelefonjukon rögtön meg is adhatják a kért adatokat.

Szeged közel 80 ezer háztartásában mától nem kell fejben tartani a vízmérők leolvasásának pontos napját és nem szükséges várni a vízmérő-leolvasót sem, mivel a Szegedi Vízmű Zrt. új szolgáltatásával a fogyasztók SMS-ben is kaphatnak értesítést aktuális mérőállásuk bejelentésének esedékességéről. Az új szolgáltatás nemcsak figyelmeztet, de lehetőséget is teremt a mérőállás megadására. Ez történhet SMS-ben vagy WAP-on, és elegendő csupán a vízmérő állását megadni, mivel a többi fogyasztói adatot (például a mérő gyári száma) a rendszer a regisztráció során már megjegyezte, sőt az átlagostól eltérő fogyasztásról azonnal tájékoztatja is a fogyasztót. Az elsőként a Szegedi Vízmű Zrt.-nél bevezetett, a piacon újszerű szolgáltatás a fogyasztók számára díjmentes, csupán a hálózati kapcsolódás költségét kell megfizetniük, mely SMS használata esetén egy alapdíjas SMS ára, WAP esetén pedig a mobilszolgáltatótól és mobil tarifától függően alkalmanként kb. 1 és 20 forint között alakul, de valamilyen WAP- vagy internetes előfizetés esetén akár teljesen díjmentes is lehet. „A mobiltelefonos mérőállás-bejelentés ma már viszonylag elterjedt szolgáltatás, ám a fogyasztók számára mindig gondot okozott, ha nem a megfelelő időpontban tették meg bejelentéseiket. Az emlékeztető SMS üzenet bevezetésével ez többé nem jelenthet problémát, és reményeink szerint a jelenlegi mérőállás bejelentések legkényelmesebb alternatívája lesz” - kommentálta a hírt

Hevesi Sándor

, a Szegedi Vízmű Zrt. gazdasági igazgatója. Az új szolgáltatás a Hedz Kft. által kifejlesztett EBPP (integrált elektronikus számlabemutatási és számlafizetési) keretrendszer, a mo-bill egyik új ügyfélszolgálati moduljával valósul meg. A már számos vezető hazai számlakibocsátó által bevezetett mo-bill különböző moduljai segítségével a mérőállás megadáson kívül a számlakibocsátóknak lehetőségük van elektronikus számlabemutatásra, és ezek díjainak az ügyfelek bankszámlájáról vagy bankkártyáiról történő beszedésére, melyek történhetnek mobiltelefonon vagy a szolgáltató saját weboldalán is. A mo-bill szolgáltatásai a számlakibocsátók számlázási, díjbeszedési és ügyfélszolgálati folyamatait korszerű elektronikus csatornákra tereli, mellyel a szolgáltatók jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el üzletmeneteikben.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.